حسین دهباشی: روسیه، ایران را به اسرائیل فروخته

0
59

پس از کنفرانس مطبوعاتی امیرعبداللهیان و سرگی لاوروف در مسکو، مشخص شد که روسیه در مناقشه قفقاز، در مقابل رژیم جمهوری اسلامی به حمایت از جمهوری آذربایجان ایستاده و حتی بازگشت به برجام را لازمه ی مراودات بیشتر تجاری اعلام کرده اند.

حسین دهباشی، تاریخ نویس در توییترش به موضع روسیه در قبال رژیم جمهوری اسلامی واکنش نشان داد و نوشت: «روسیه‌، ایران را به اسرائیل فروخته و در ۴جبهه خنجر از پشت می‌زند. نخست در سوریه و خاموشی پدافندش، دوم در افغانستان و نابودی شیعیان و فارسی‌زبان‌ها، سوم در شمال ارس و قطع راه زمینی با قفقاز و اروپا و چهارم در مناقشه‌ هسته‌ای و ارجاع مجدد پرونده ایران به شورای امنیت. آقای جمهوری اسلامی بیدار شو!».

آنچه موجب واکنش رژیم اسلامی حاکم بر ایران نسبت به تحولات قفقاز شده، حضور اسرائیل در چهار پایگاه نظامی جمهوری آذربایجان است. اسرائیل از این پایگاه ها جهت سوخت گیری جنگنده هایش برای حمله به پایگاه های موشکی و سایت های اتمی رژیم استفاده می کند. گفته ها حاکی از آن است‬⁩ که از یک سو، روسیه‬⁩ پدافند هوایی S300 را به رژیم اسلامی حاکم بر ایران فروخته و از سوی دیگر کدهای این سامانه را به ⁧‫إسرائیل‬⁩ فروخته است. به همین دلیل اسرائیل بدون هیچ مشکلی در سوریه و ایران حمله هوایی انجام میدهد.

امیرعبداللهیان: از کمک به لبنان دریغ نخواهیم کرد
وحشت رژیم از اسلحه های مردم در خوزستان

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!