نیوزمکس: نقشه سپاه پاسداران برای ترور امیر فخرآور

0

خبرگزاری آمریکایی نیوزمکس، پس از انتشار بیانیه وزارت خزانه داری ایالات متحده مبنی بر تحریم افرادی که در همکاری با سپاه پاسداران به ربایش و ترور مخالفان رژیم اسلامی حاکم بر ایران مبادرت میکنند، با امیر فخرآور رئیس سنای کنگره ملی ایرانیان مصاحبه ای را منتشر کرد.

وب سایت نیوزمکس نوشته است: «یک ایرانی آمریکایی که یکی از اهداف ترور توسط سپاه پاسداران بوده، از سازمان های امنیتی -اطلاعاتی ایالات متحده برای انجام دقیق عملیات هایشان سپاسگزاری کرد».

فخرآور به نیوزمکس گفت: «این واقعاً یک کار دقیق جاسوسی بود. در این مورد، بیش از دو سال است که اطلاع دارم. از روز اول، ماموران FBI من را به دفتر خود دعوت کردند و اطلاعات لازم را در اختیارم گذاشتند. آن‌ها من را به مکان‌های مختلف در خانه‌های امن خود منتقل کردند. اتومبیل، منزل و تلفنم را چک کردند که آیا میکروفون یا ردیاب توسط رژیم کار گذاشته شده است. دوربین‌های متعددی را در اطراف خانه‌ام نصب کرده اند و از من محافظت می‌کنند».

نیوزمکس در پایان نوشته: «امیر فخرآور، ۴۷ ساله، پنج سال در زندان ایران به عنوان رهبر دانشجویی بسر برد و پس از فرار از این کشور با کمک مقامات آمریکایی، در حال حاضر رئیس سنای کنگره ملی ایرانیان است که یک سازمان مخالف جمهوری اسلامی میباشد».

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

خروج از نسخه موبایل