اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به وزارت خزانه‌داری: برای اینترنت ماهواره ای در ایران اقدام فوری کنید

0
39

گروهی از اعضای دو حزب مجلس نمایندگان آمریکا از وزیر خزانه‌داری ایالات‌متحده خواستند به محض دریافت درخواست ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به ایران، فورا با این تقاضا موافقت کرده و برای کمک به حفظ ارتباط اینترنتی مردم ایران هر چه در توان دارد انجام دهد.

این نامه که به ابتکار کلودیا تنی، عضو جمهوری‌خواه، و تام مالیناوسکی، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا تهیه شده، به جنت یلن، وزیر خزانه‌داری، تاکید کرد برای دسترسی معترضان ایران به اینترنت باید همه موانع اداری فورا رفع شود.

تام مالیناوسکی گفت: «مردم ایران برای دادخواهی مهسا به خیابان‌ها آمده‌اند. ما نیز باید سهم خود را انجام داده و اطمینان حاصل کنیم ارتباط ایرانیان با جهان خارج حفظ ‌شود.»

مایکل مکال، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، نیز با تاکید بر حفظ ارتباط اینترنتی معترضان در ایران گفت: ایالات متحده باید با همه توان خود به ایرانیان شجاعی که علیه بی‌عدالتی تظاهرات می‌کنند، کمک کند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و ثروتمندترین فرد جهان، دوشنبه در توییترش در پاسخ به سوالی درباره امکان ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به مردم ایران، نوشت این شرکت درخواست معافیت از تحریم‌های مرتبط با ایران را در این زمینه خواهد داد.

مصاحبه امانپور با رئیسی لغو شد/ مشاور رئیسی در شرایط حساسی هستیم!
موسی غضنفرآبادی: مردم پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند!

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!