رابرت مالی: ایران به روسیه سلاح بدهد مجازات می‌شود

1
60

«رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: «ما آماده بازگشت به توافق هسته‌ای هستیم و این توافق مسیر را برای کاهش بیشتر تنش‌ها هموار می‌کند». این مقام آمریکایی اخیرا درباره اقدام رژیم حاکم بر ایران برای ارسال پهپاد به روسیه واکنش نشان داد و گفت: «در صورتی که ایران به روسیه سلاح بدهد، ابزار‌هایی برای مجازات این کشور در اختیار داریم».

وی در ادامه سخنانش گفت: «ما آماده بازگشت به توافق هسته‌ای هستیم و این توافق مسیر را برای کاهش بیشتر تنش‌ها هموار می‌کند».

این مقام آمریکایی اخیر درباره اقدام ایران برای ارسال پهپاد به روسیه واکنش نشان داد و گفت: «در صورتی که ایران به روسیه سلاح بدهد،‌ ابزارهایی برای مجازات این کشور در اختیار داریم».

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید دوشنبه (۱۱ ژوئیه) گفته بود که ایران بزودی چند صد پهپاد با قابلیت حمل سلاح به روسیه تحویل می‌دهد. وی در کنفرانسی خبری در واشنگتن ادعا کرد: اطلاعات ما حاکی از آن است که دولت ایران خود را آماده می‌کند، تا در فرصتی بسیار کوتاه چند صد پهپاد و از جمله پهپادهایی که قابلیت حمل سلاح داشته باشند را تحویل روسیه دهد.

تجاوز مرد ۵۵ ساله به ۱۸ دختربچه در شهر فردوس
گزارش فایننشال تایمز از نفوذ اسرائیل ایران و اجرای عملیات در تهران

1 نظر

  1. آقای رابرت مالی عزیز الان تهدید کردی یعنی اگر صلاح بدهند مثلا چکار میکنی ؟ احتمالا می خوای دیگه نمالونی و بخارونی. اصلا این شغل جنابعالی و دولت بی عرضه ی امریکا است. با تشکر از سایت نیک نیوز

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!