تجاوز مرد ۵۵ ساله به ۱۸ دختربچه در شهر فردوس

0
85

هدیه کیمیایی، روزنامه‌نگار از تجاوز معلمی به نام «‏جواد دانش» ۵۵ ساله به ۱۸ دختر ۸ تا ۱۱ ساله در شهرستان فردوس خراسان جنوبی خبر داده است.

این روزنامه‌نگار روز سه‌شنبه ۲۸ تیر در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود نوشته است که این معلم به بهانه برگزاری کلاس‌های خصوصی، پس از به نمایش‌گذاشتن فیلم‌های جنسی، در پارکینگ خانه‌اش به دختربچه‌ها تجاوز می‌کرده است.

هدیه کیمیایی در شرح این فاجعه نوشته: این ماجرا در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان فردوس اتفاق افتاده و بیشتر خانواده‌هایی که دختربچه‌هایشان آسیب دیده‌اند وضع مالی خوبی ندارند. پدر یک دختربچه‌ تاکید می‌کند که بعضی خانواده‌ها حتی هزینه ۱۵۰ هزارتومان آزمایش پزشکی قانونی را نداشتند، چه برسد به اینکه بخواهند نفری حدود یک میلیون تومان پول وکیل را بدهند. او گفت: دختربچه‌ها وضع روحی بدی دارند و نیاز به مراجعه به روانشناس دارند اما خانواده‌ها پولی برای این کار ندارند. دختر من بعد از این این ماجرا دیگر حتی حاضر نشد به مدرسه برود و امتحاناتش را هم نداد. یک منبع نزدیک به خانواده‌ها در شهرستان فردوس نیز به من گفت: جواد دانش به خانواده‌ها گفته بود برای کلاس خصوصی باید دختربچه‌هایشان را تک تک بفرستند؛ حتی به دو نفر از دختربچه‌ها که با هم دوقلو بودند هم تاکید کرده بود که باید ساعت کلاس‌هایشان با هم متفاوت باشد و تنها به کلاس بروند.

به گفته هدیه کیمیایی، ‏«مدیر مدرسه وقتی از جریان تجاوز به دختربچه‌ها خبردار می‌شود به رئیس آموزش و پرورش اطلاع می‌دهد، اما رئیس آموزش و پرورش از او می‌خواهد تا در برابر رسانه‌ای‌کردن [خبر] تجاوز به دانش‌آموزان سکوت کند وگرنه او را برکنار می‌کند.»

بر اساس این گزارش، فرد متجاوز در توجیه اقدام خود، در دادگاه گفته است که «من دختربچه‌ها را صیغه می‌کردم.» دادگاه نیز این فرد را فقط به پنج سال حبس تعزیری درجه ۵ محکوم کرده است.

محسن هاشمی: مسبب وضعیت موجود علی خامنه‌ای است، نگاه مردم به براندازان متمایل شده
رابرت مالی: ایران به روسیه سلاح بدهد مجازات می‌شود

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!