وال‌استریت ژورنال: حملات اسرائیل در خاک ایران تشدید شده است

0
35

در حالی که مذاکرات احیای برجام از چند ماه پیش متوقف شده، وال استریت ژورنال به نقل از افراد مطلع از استراتژی جدید اسرائیل در قبال تهدیدهای تهران، اعلام کرد این کشور طیف وسیع‌تری از اهداف کلیدی هسته‌ای، موشکی و پهپادی رژیم اسلامی حاکم بر ایران را در یک سری عملیات مخفی مورد حمله قرار می‌دهد.

وال استریت ژورنال روز دوشنبه ۳۰ خرداد نوشت این اقدامات جدید اسرائیل، تازه‌ترین تحول استراتژی این کشور در قبال رژیم اسلامی حاکم بر ایران است که نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل آن را «دکترین اختاپوس» نامیده است.

این روزنامه اضافه کرد بر اساس این استراتژی جدید، اسرائیل قصد دارد نبرد علیه رژیم اسلامی حاکم بر ایران را که پیشتر به مدت سال‌ها با هدف قرار دادن عوامل رژیم و نیروهای نیابتی‌اش در خارج از ایران از جمله سوریه پیش برده بود، اکنون وارد خاک ایران کند.

بنت در اوایل ماه جاری میلادی در یک کمیته پارلمان اسرائیل گفت: «در سال گذشته، دولت اسرائیل علیه سر اختاپوس تروریست اقدام کرده است، برخلاف دهه‌های گذشته که فقط علیه بازوهایش اقدام شد.»

نخست وزیر اسرائیل افزود: «روزهای مصونیت، که در آن ایران به اسرائیل حمله می‌کرد و تروریسم را از طریق نیروهای نیابتی منطقه‌ای خود گسترش می‌داد اما بدون آسیب باقی می‌ماند، به پایان رسیده است.»

وزیر دفاع اسرائیل: در حال ایجاد دفاع هوایی منطقه‌ای رژیم حاکم بر ایران هستیم
حذف تصاویر قاسم سلیمانی و ابومهندس المهدی از مسیر فرودگاه بیروت

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!