پارلمان انگلستان؛ در آستانه فروپاشی رژیم اسلامی دست‌نشانده روسیه در ایران، معرفی قانون اساسی پیشنهادی ایران آینده

3
187

پارلمان انگلستان و موسسه هنری جکسون در انگلستان، روز سه شنبه ۱۷ می ۲۰۲۲ میزبان کنفرانس معرفی پیش نویس قانون اساسی برای ایران آینده هستند.

در معرفی این کنفرانس توسط موسسه هنری جکسون آمده است؛ که با در نظر گرفتن تجاوزات روسیه حامی رژیم ایران به اوکراین که برای همه آشکار است، مطمئناً زمان آن فرا رسیده که در مورد آینده رژیم آخوندی ورشکسته در ایران صحبت کنیم، و اگر به مردم ایران اجازه داده شود که آزادانه از سرکوبی که توسط «نگهبانان» انقلاب ۱۹۷۹ ایران اعمال شد، برای آینده خود تصمیم بگیرند، چه اتفاقی می‌افتد.

یکی از این احتمالات از طریق پیش‌ نویس قانون اساسی پیشنهادی کنگره ملی ایران (NIC) برای آینده‌ای آزاد و دموکراتیک برای ایران اعلام شده است.

کنگره ملی ایرانیان یکی از چندین گروه اپوزیسیون ایرانی می‌باشد که همواره رویکردی عمل‌گرایانه برای بررسی چشم‌انداز تغییر سیاسی در ایران و هموار کردن راه برای استقرار یک نظام سکولار، دمکراتیک تکثر‌گرا در ایران اتخاذ کرده است.

آقای باب بلکمن نماینده مجلس، انجمن هنری جکسون خرسند است شما را به گفتگوی حضوری شگفت انگیزی در مورد آینده ایران با اپوزیسیون و رئیس مجلس سنا، آقای امیرعباس فخرآور، که در مورد لزوم اعلام شورای انقلاب قانون اساسی ایران (ICRC) و ارائه احتمالی پیش نویس قانون اساسی برای ایران صحبت خواهد کرد صمیمانه دعوت می‌کنند.

کاترین پرز شاکدام، تحلیلگر سیاسی و مفسر خاورمیانه‌ای مستقر در لندن، که با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کنونی ایران مصاحبه معروفی داشته است و دکتر ساناز آلستی، محقق حقوق ایرانی مستقر در ایالات متحده، به او می‌پیوندند.

امیرعباس فخرآور، (سیاوش) اپوزسیون زندانی ایرانی، نویسنده برنده جایزه و برنده جایزه معتبر آنی تیلور است. وی بنیانگذار کنگره ملی ایران و رئیس مؤسسه آزادی ایرانیان در واشنگتن دی سی است. در حال حاضر، وی استاد دانشگاه ایالتی تگزاس است که حقوق اساسی تطبیقی، جرایم سیاسی و پلیس بین‌المللی را تدریس می‌کند. فخرآور بیش از پنج سال را در زندان های رژیم اسلامی حاکم بر ایران گذراند و شکنجه‌های وحشیان را تجربه کرد. سال ۲۰۰۴، سازمان عفو بین‌الملل، امیر فخرآور را به عنوان اولین قربانی شکنجه سفید در زندان های ایران معرفی کرده است. امیر فخرآور در برابر کمیته امنیت داخلی سنا و کمیسیون امور خارجی مجلس نمایندگان درباره روابط ایران و آمریکا، سیاست خارجی و مسائل هسته‌ای ایران شهادت داده است. فخرآور همراه با تیم اش در پارلمان اروپا، پارلمان فنلاند، پارلمان بریتانیا، پارلمان اسرائیل، پارلمان آلمان و پارلمان کانادا سخنرانی داشته است.

کاترین پرز-شکدام، تحلیل‌گر سیاسی و مفسر فرانسوی خاورمیانه است. به عنوان مشاور سابق شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد اقتصاد جنگی یمن؛ تحقیقات وی برای درک بهتر چشم انداز سیاسی یمن و منافع مالی طرف های درگیر مفید بود.

کاترین شکدم در دوران حضور در ایران، توانست به بیت خامنه‌ای نفوذ کند و صدها مقاله از وی در وب سایت های رسمی وابسته به خامنه‌ای منتشر شده است. نوشته‌ها و تفسیرهایش در مورد خاورمیانه، جلد نشریات بی شماری از جمله هافینگتون پست، BBC عربی، BBC فارسی، VOA و تایمز اسرائیل را آراسته کرده است. وی در حال حاضر مقاله نویس تایمز اسرائیل است. در سال ۲۰۱۷ کاترین تنها شخصیت رسانه‌ای غربی بود که با ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کنونی، مصاحبه کرد.

دکتر ساناز الستی، استاد حقوق ایرانی-آمریکایی در دانشگاه ایالتی تگزاس است. وی به عنوان رزیدنت محقق در کنگره ایالات متحده خدمت کرد. دکتر الستی در حین کار در بخش حقوقی کنگره به تحقیقات حقوقی و تجزیه و تحلیل مسائل حقوقی ایران پرداخت و روی موضوعاتی مانند انتخابات ریاست جمهوری در ایران، حقوق مالکیت، قوانین آب و غیره کار کرد. دکتر آلستی مدرک LL.B (لیسانس حقوق) و LL.M (کارشناس ارشد حقوق) را در رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران دریافت کرد و مدرک S.J.D. (دکتر Scientiae Juridicae) از دانشکده حقوق دانشگاه گلدن گیت، سانفرانسیسکو، کالیفرنیا.

باب بلکمن، نماینده محافظه کار هارو ایست و در حال حاضر به عنوان دبیر مشترک کمیته معتبر ۱۹۲۲ در پارلمان خدمت می‌کند.

باب عضو مجمع لندن برای برنت و هارو در سال ۲۰۰۴ بود. باب همچنین به مدت ۲۴ سال عضو شورای برنت بود. در این مدت وی به مدت ۲۰ سال رهبری گروه محافظه کار و ۶ سال شورا را برعهده داشت و به مدت ۴ سال در یک ائتلاف معاون رهبری شورا نیز بود. باب از زمان انتخاب شدن به عنوان نماینده مجلس در سال ۲۰۱۰، به طور مرتب از مردم ایران در حمایت از پیگیری دموکراسی، هم در مجلس و هم در مطبوعات ملی، نمایندگی کرده است.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه تاریخی از طریق این لینک می‌توانند ثبت نام کنند.

فشار اطلاعات سپاه پاسداران بر خانواده سعادت هادی‌پور
شکست حزب الله در انتخابات لبنان

3 نظرات

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!