تلاش برای اخراج دیپلمات-تروریست رژیم از دانشگاه پرینستون ادامه دارد

0

️ مارک والاس مدیر اجرایی گروه «اتحاد علیه ایران هسته ای» و سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل در نامه ای به کریستوفر آیس گروبر، رئیس دانشگاه پرینستون، خواستار اخراج سید حسین موسویان از دانشگاه پرینستون شد و اضافه کرد در صورت عدم اخراج وی، از دولت و تمام موسسات حقوقی و حقیقی آمریکا خواهد خواست که این دانشگاه را هدف تحریم مالی قرار دهند.

سید حسین موسویان سفیر سابق رژیم در آلمان که متهم به دست داشتن در ترورهای برون مرزی رژیم در این کشور می‌باشد با بهانه مورد تهدید بودن از سوی رژیم به عنوان پناهنده سیاسی به ایالات متحده رفته و در پوشش استاد و پژوهشگر دانشگاه پرینستون به ماله کشی برای جمهوری اسلامی و مشاوره غلط دادن به مسئولین آمریکایی مشغول بوده است.

جالب اینکه وی در این بین به ایران نیز سفر داشته و ارتباط نزدیک خود با مقامات مختلف رژیم را حفظ نموده است.

موسویان اخیرا پا را از اینگونه اقدامات برای رژیم فراتر گذاشته و رسما مقامات دولت پرزیدنت ترامپ از جمله برایان هوک و همسر وی را به دلیل حذف قاسم سلیمانی مورد تهدید قرار داده است.

این اقدام موسویان واکنش‌های فراوانی را در ایالات متحده به همراه داشته اما دولت بایدن که همزمان مشغول امتیاز دهی به رژیم حاکم بر ایران در جهت منافع روسیه و چین می‌باشد تاکنون از هرگونه واکنش عملی نسبت به تهدیدات تروریستی موسویان خودداری کرده است.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

خروج از نسخه موبایل