نفتالی بنت: با برجام یا بدون برجام، اسرائیل در برابر رژیم ایران حق آزادی عمل دارد

0
69

نخست وزیر اسرائیل در آغاز جلسه کابینه دولتش بار دیگر تاکید کرد که رژیم اسلامی حاکم‌ بر ایران در راس تهدیدات علیه این کشور قرار دارد.

نفتالی بنت گفت: «راس محور همه تهدیدات ضد کشور اسراییل رژیم ایران است. دولت ما، مسوول مقابله با مسئله هسته ای ایران است و مسلما وقایع مذاکرات وین را از نزدیک دنبال میکنیم. موضع ما معلوم و واضح است – قراردادی با شرایط مشهود، به مقابله با برنامه هسته ای ضرر میزند».

وی در خصوص تلاش برخی کشورها برای احیای برجام گفت: «کسی که فکر میکند که این قرارداد ثبات بیشتری میاورد، اشتباه میکند. این فقط مسئله غنی سازی را موقتا به تاخیر میاندازد، فقط یک مسئله بخصوص. اما همه ما در منطقه هزینه سنگین و غیر قابل مقایسه ای را برای این خواهیم پرداخت. در هفته های اخیر درست در موقع مذاکرات، ایران خشونتش را چند برابر کرده و باز ترور را همواره در منطقه بکار گرفته. همانطور که همه میبینند، تهران بدین وسیله مذاکره را پیش میبرد».

نخست وزیر اسرائیل بار دیگر گزینه نظامی علیه رژیم اسلامی حاکم بر ایران را متذکر شد: «این روزها ما خلاهای موجود را پر کرده و اقتدار نظامی اسراییل را برای سالها و حتی دهه های آینده میسازیم. اسراییل حق آزادی عمل را به هر حال برای خود دارد، چه با قرارداد و چه بدون آن».

نفتالی بنت در پایان به شرکت هایی که قصد سرمایه گذاری در ایران را دارند هشدار داد: «هر سرمایه گذار عاقلی باید بداند، و من اینرا به شرکتهای بین المللی میگویم، که سرمایه گذاری در این رژیم و اقتصادش، سرمایه گذاری عاقلانه ای نیست، نه در دراز مدت و نه حتی در مدت متوسط».

خودکشی یکی از مجروحان قیام آبان ۹۸ در کرمانشاه
دادستان کل کشور: اگر در گوشه ای اتفاق بدی افتاد، نباید در فضای مجازی منتشر شود

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!