خودکشی یکی از مجروحان قیام آبان ۹۸ در کرمانشاه

0
53

یکی از معترضان آبان ۹۸ در کرمانشاه به دلیل مشکلات روحی ناشی از نابینا شدن در پی اصابت گلوله ساچمه‌ای در جریان اعتراضات و فقر مالی، اوایل امسال به زندگی خود پایان داده است.

سایت حقوق بشری هه‌نگاو که اخبار مناطق کُردنشین ایران را پوشش می‌دهد، هویت این شهروند را محسن محمودی کریانی، ۲۸ ساله اعلام کرده و آورده است که او ۲۵ آبان ۹۸ در میدان گاراژ کرمانشاه هدف اصابت مستقیم گلوله ساچمه‌ای از سوی نیروهای امنیتی قرار گرفته و بازداشت شده بود.

بر اساس این گزارش، هر دو چشم آقای محمودی در پی محرومیت از خدمات پزشکی در دوران بازداشت و اعزام با تاخیر به مراکز درمانی تخلیه و به همین دلیل او نابینا شده بود.

یک منبع آگاه به هه‌نگاو گفته است که نهادهای امنیتی پس از آزادی به خانواده آقای محمودی قول داده‌ بودند که در صورت رسانه‌ای نکردن این خبر به او دیه پرداخت کنند، اما پس از ۱۸ ماه هیچ اقدامی در این باره نکرده‌اند و او سرانجام در ۱۵ اردیبهشت امسال به دلیل مشکلات مالی و مشکلات روحی ناشی از نابینا شدن، خود را حلق‌آویز کرده و به زندگی خود پایان داده است.

بر اساس این گزارش، نهادهای امنیتی و اعضای شورای روستای کریان از توابع کرمانشاه تاکنون با ایجاد فشار بر خانواده آقای محمودی از رسانه‌ای کردن خبر خودکشی او جلوگیری کرده بودند.

استقرار سپاه پاسداران در بخش معاونت سیاسی و کنترل خبر صدا و سیما
نفتالی بنت: با برجام یا بدون برجام، اسرائیل در برابر رژیم ایران حق آزادی عمل دارد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!