رویترز: مذاکرات بی نتیجه بود

0
137

به گزارش رویترز، بیانیه شدید الحن رافائل گروسی، نشان از تداوم اختلافات آژانس و رژیم اسلامی حاکم بر ایران دارد. افزایش قیمت دلار در تهران واکنشی است به تحولات اخیر که چشم‌انداز روشنی هم از مذاکرات احیای برجام نشان نمی‌دهد.

گروسی در ابتدای جلسه فصلی شورای حکام به نمایندگان ۳۵ کشور عضو گفت: «علیرغم تلاش‌های من، این مذاکرات و رایزنی‌های گسترده برای حل و فصل مسائل پادمانی باقی‌مانده ایران که در دو گزارش به تفصیل شرح داده شد، بی‌نتیجه بود.» اشاره او به گزارش‌هایی بود که اخیراً از سوی آژانس منتشر شده است.

رافائل گروسی در نشست خبری‌اش پس‌از بازگشت از ایران گفته: «داریم به نقطه‌ای نزدیک می‌شویم که دیگر نمی‌توانم آگاهی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران را تضمین کنم.»

او افزوده: «امیدوارم مذاکرات با مقام‌های رژیم ادامه داشته باشد و حداقل آن این است که من تلاش در این زمینه را متوقف نخواهم کرد.»

گروسی روز سه‌شنبه پس از دیدار با محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم و حسین امیرعبداللهیان، از تهران بازگشت. او در تهران خصوصا به دنبال توافقی با رژیم اسلامی حاکم بر ایران برای به‌کارگذاردن دوباره چهار دوربین آژانس در مرکز تولید قطعات سانتریفیوژ در کرج بود.

حمله سایبری جدید به وب سایت سدهای ایران، مجلس خبرگان و دادگستری
پس از آتش زدن چادر کشاورزان اصفهانی؛ پاسدار تروریست احمد وحیدی: نباید اجازه دهیم دشمن از کمبود آب استفاده کند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!