ری شهری: دوران کنونی سخت ترین دوران تاریخ برای جمهوری اسلامی است

0

تولیت آستان امامزاده عبدالعظیم، محمد ری شهری گفت: «شرایط کنونی که دشواری هایی بر اثر دشمنی های کینه توزانه دشمنان برای مردم شکل گرفته است از جمله سخت ترین دوران های تاریخ است که تاکنون بر جمهوری اسلامی ایران گذشته است».

ری شهری در پانزدهمین مراسم تجلیل از حفاظ مرکز آموزش قرآن آستان مقدس امامزاده عبدالعظیم گفت: «در این شرایط که دشواری هایی بر اثر دشمنی های کینه توزانه دشمنان برای مردم شکل گرفته است از جمله سخت ترین دوران های تاریخ است که تاکنون بر جمهوری اسلامی ایران گذشته و مردمی که در مراحل مختلف از آزمون های گوناگون سربلند بیرون آمده اند، در آزمون کنونی نیز سربلند و ان شاء الله زمینه ساز تشکیل حکومت جهانی به رهبری حضرت ولیعصر(عج) خواهیم بود».

محمد محمدی نیک با نام قبلی محمد درون‌پرور و معروف به محمد ری‌شهری یکی از اصلی‌ترین چهره‌های امنیتی و اطلاعاتی و از تاثیرگذارترین مردان پشت صحنه سیاست در دو دهه اول حاکمیت رژیم اسلامی بود. هرچند در فضای رسانه‌های ایران کمتر به او پرداخته شده است و چند سالی است که از او جز خبرهایی اندک درباره مقام تولیت حرم عبدالعظیم و نماینده خبرگان رهبری خبر چندانی شنیده نمی‌شود اما تا شروع رهبری خامنه‌ای در پشت صحنه بسیاری از تحولات مهم سیاسی بود. فعالیت‌های او به عنوان حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب و وزیر اطلاعات نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت سیاسی بسیاری از مخالفان رژیم اسلامی حاکم بر ایران داشت.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version