واکنش‌ مقامات رژیم اسلامی حاکم بر ایران به کشته شدن فرمانده ارشد سپاه در سوریه

0
89

واکنش‌ مقامات رژیم اسلامی حاکم بر ایران به کشته شدن سردار پاسدار رضی موسوی، فرمانده ارشد سپاه پاسداران در سوریه ادامه یافته است.

نرجس سلیمانی، عضو شورای شهر تهران و دختر قاسم سلیمانی، در خصوص کشته شدن رضی موسوی فرمانده ارشد سپاه در سوریه، گفت: «این اتفاق برای من مجددا تداعی کشته شدن پدرم شد.»

محمدباقر قالیباف، با اشاره به کشته شدن رضی موسوی، گفت: «او واقعا یک مجاهد ۲۴ ساعته در تمام این سه دهه و حلال هر مشکل و مسئول باز کردن هر گره و کار در میدان بود».

رضا طلایی نیک، سخنگوی وزارت دفاع رژیم، کشته شدن این فرمانده ارشد سپاه پاسداران را «تلاش برای جنگ افروزی‌های رژیم صهیونیستی» دانسته است. او گفته: «به طور حتم این جنایت مستحق مجازات است و عاملان این جنایت باید در انتظار تاوان عملیات اخیر خودشان باشند.»

امیرعبداللهیان، وزیرامورخارجه رژیم اسلامی حاکم بر ایران در پلتفرم ایکس نوشت: «شهادت مستشار ایرانی مبارزه با تروریسم در سوریه، آقای سید‌رضی موسوی را به خانواده محترم ایشان و دو ملت ایران و سوریه، صمیمانه تسلیت می‌گویم. ‏این شهید بزرگوار سال‌ها در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی برای تامین امنیت ایران و منطقه علیه تروریست‌‌ها دلیرانه مبارزه کرد. ‏تل‌آویو منتظر شمارش معکوس سخت باشد».

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت رییسی هم گفته است که «این اقدام در زمان و مکان مناسب قطعا پاسخ مناسبی داده خواهد شد.»

سپاه پاسداران در بیانیه ای نوشته موسوی از نیروهای مستشاری سپاه و «مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت» در سوریه بوده است.

سپاه پاسداران اسرانیل را مسئول کشته‌شدن موسوی اعلام کرده است و در بیانیه‌ای این کشور را تهدید کرده که تاوان این حمله را «پس خواهد داد.»

حملات ارتش آمریکا به مواضع تروریست های نیابتی رژیم اسلامی حاکم بر ایران در عراق
نماینده ولی فقیه در بوشهر: بیانیه اعراب و روسیه علیه جزایر سه‌گانه ایرانی با برنامه‌ریزی آمریکا بود

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!