سفیر رژیم در مسکو: مقام معظم رهبری در طول چند دهه رهبری، مقاومت عاقلانه ای را دربرابر غرب در پیش گرفته‌اند

0
170

خبرگزاری ایرنا با انتشار تصویری از برگزاری مراسمی برای خمینی در مسکو خبر داد.

سفیر رژیم اسلامی حاکم بر ایران در مسکو در این مراسم گفت: امام خمینی در اصل به کمال مطلق پیوسته بود و آن کسی که به کمال مطلق می پیوندد ماندگار و باقی است. بخش زیادی از احکام اسلام در صورتی که حکومت تشکیل نشود، قابلیت اجرا پیدا نمی‌کند و از این رو، امام خمینی این بخش که قرن ها مورد غفلت قرار گرفته بود را مورد توجه قرار دادند.

کاظم جلالی در واکنش به فاز سوم انقلاب قانون اساسی مردم ایران گفت:‌ برنامه‌ریزی‌های غرب و حمایت آن از اغتشاشات برای این بود که نشان دهد که حکومت و ‌تفکر دینی جواب نمی‌دهد، بلکه از نگاه غرب بهترین مدل زندگی و حکومت، لیبرال دموکراسی است. آنها دنیای را طراحی کرده بودند که قدرت غالب در آن ایالات متحده و در منطقه، رژیم صهیونیستی باشد اما انقلاب اسلامی، آنها را ناکام گذاشت.

وی ادامه داد: غرب ۶۰ سال پیش فکر نمی‌کرد که جریان مقاومت شکل گیرد، جریانی که بزرگترین گزاره آن، “ما می توانیم” بوده است؛ مگر کسی فکر می کرد که حزب الله و حماس و دیگر جریان‌ها دربرابر ارتش ششم دنیا مقاومت کنند؟

سفیر رژیم اسلامی حاکم بر ایران در روسیه گفت: از این منظر، امام خمینی ضمن برپایی حکومت اسلامی، احیاگر عصر جدید، معنویت و عبودیت و بندگی در برابر خداوند است و امروز گفتمان امام در حال غلبه در دنیا است، ‌گفتمانی که با مقاومت و ایستادگی دربرابر جریان قدرت و ایالات متحده همراه است.

جلالی با اشاره به دیدار سال گذشته رئیسی و پوتین در مسکو گفت: آنگونه که آقای پوتین در دیدار با آیت الله دکتر رئیسی اشاره کرد، آمریکا یا کشورهای دنیا را نوکر یا دشمن می‌پندارد و کشوری به عنوان دوست وجود ندارد، دوستی یعنی نوکری آمریکا؛ روسیه پس از تعامل باغرب به این نتیجه دست یافته است. این همان چیزی است که امام خمینی آن را درک کرد و در زندگی سیاسی خود به ما هم آموخت؛ این همان چیزی است که مقام معظم رهبری نیز در طول چند دهه رهبری خود، پایمردی و مقاومت عاقلانه ای را دربرابر غرب در پیش گرفته‌اند.

نماینده مجلس رژیم: تحریم ابرآروان مسئله ای نیست/ باید اینترنت ایران مثل چین شود
در صورت واکسیناسیون به موقع، تلفات کرونا در ایران تا ۷۵ هزار نفر کمتر میشد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!