فرمانده یگان‌های ویژه فراجا: به افزایش دو برابری ظرفیت برای پوشش ۴۰۰ نقطه در سرکوب اعتراضات نیاز داریم

0
147

سردار پاسدار حسن کرمی در رزمایش سراسری “ارتقای امنیت اجتماعی؛ مبارزه با جرایم آشکار و سرقت در سال ۱۴۰۲”، انقلاب مردم ایران را “ابر فتنه” نامید و تاکید کرد: چشم انداز ما برای پوشش مقابله با ناآرامی‌ها و تحرکات احتمالی دشمن، حداقل ۴۰۰ شهر و منطقه در کشور است. در همین راستا ظرفیت خود را باید به دو برابر وضع موجود در سال ۱۴۰۲ افزایش دهیم تا بتوانیم ۴۰۰ نقطه در کشور را همزمان پوشش دهیم.

وی با اشاره به فاز سوم انقلاب قانون اساسی مردم ایران توضیح داد: در ابر فتنه اخیر که با پیروزی پشت سر گذاشتیم و ما نام آن عملیات را لبیک یا زینب نهادیم؛ توانستیم دشمن را با همه توان و با همه استعداد خود از نظر مادی و نیروی انسانی و پشتیبانی رسانه‌ای که به میدان آورده بود، زمین‌گیر کنیم. آن‌ها همه توان خود را به میدان آوردند و هرآنچه در توان داشتند به کار گرفتند، ولی در مقابل توان و قدرت نیرو‌های عمل کننده ما در این عملیات زانو زدند و ما پیروز شدیم و آن‌ها نتونستند به اهداف خود برسند.

کرمی افزود: برای تنش‌های جدید تجهیزات و آموزش‌های جدید نیاز داریم و از ابزار فنی و پیشرفته باید برخوردار باشیم. این‌ها در دستور کار ما قرار دارد و متناسب با نوع عملیات‌ها ابزار و امکانات مور نیاز را باید فراهم کنیم.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا، تصریح کرد: ما هستیم و ماندیم و خواهیم ماند؛ ولی آن‌ها با شکست مفتضحانه‌ای الان به جان هم افتاده و در عالم واقعیت اختلافات شدیدی بین آن‌ها می‌بینیم. هم‌گرایی و اتحاد و انسجام بین دولت‌های منطقه در حال شکل گیری است و ما اثری از طرح خاورمیانه بزرگ و طرح ابراهیم رژیم صهیونیستی نمی‌بینیم و آن‌ها در این منطقه جایگاهی نخواهند داشت.

مایکل مک‌کال خواستار اقدام بازدارنده و قدرتمند آمریکا در مقابل رژیم اسلامی حاکم بر ایران شد
معاون پیشین وزارت کشور رژیم: به روزی رسیدیم که در اعتراضات، بیش از صدهزار نفر را بازداشت می‌کنیم!

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!