وزارت کشور پس از دو روز بررسی؛ بیش از ۹۰ درصد ابراز ناراحتی دانش آموزان ناشی از اضطراب است

0
58

وزارت کشور رژیم اسلامی حاکم بر ایران با صدور بیانیه‌ای علائم بروز یافته در اغلب دانش‌آموزان را ناشی از «اضطراب و نگرانی» خواند.

وزارت کشور رژیم، در دومین بیانیه‌ خود که شامگاه دوشنبه ۱۵ اسفند ۲۷۰۱ ایرانی، صادر کرده است، مدعی شد: «وجود مواد سمی و خطرناک در هیچ‌ یک از دانش‌آموزان بستری شده در بیمارستان‌ها یافت نشده است.»

در این بیانیه ادعا شده: «تا کنون در ۲۵۰ کلاس از مدارس ایران، تعدادی از دانش‌آموزان احساس ناراحتی کرده‌اند اما «بیش از ۹۰ درصد ناشی از اضطراب و نگرانی‌های ایجاد شده در فضای کلاس و مدرسه بوده است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «تعدادی از عناصر مخل روان و سلامت جامعه، که با نشر اکاذیب و تشویش اذهان در کنار هیاهوی کور بیگانگان در ایجاد جو ملتهب و اضطراب تلاش داشته‌اند، توسط مراجع قضایی تحت پیگرد قرار گرفته‌اند که رسیدگی فوری و قاطع مورد انتظار است».

این در حالی است که ۱۳ اسفند، احمد وحیدی وزیر کشور و جانشین خامنه‌ای در فراجا که از طرف رئیسی مسئول رسیدگی به حملات بایوتروریستی در مدارس شده بود در بیانیه ای که در وب سایت دولت منتشر شد، «اطمینان خاطر» داد موضوع مسمومیت دانش‌آموزان با «جدیت» در حال پیگیری است: «سلامت دانش‌آموزان در اولویت اصلی همه مسوولان است و برای ایجاد آرامش و تامین آسایش آنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد».

از سال ۲۰۰۹، سردار پاسدار احمد وحیدی به علت مشارکت در بمب گذاری مرکز یهودیان در آرژانتین، تحت تعقیب پلیس اینترپل قرار دارد.

رئیس نهاد نمایندگی خامنه‌ای: مسمومیت‌ها “پروژه صهیونیستی القای مسمومیت دانش آموزان” است
تظاهرات بزرگ مردم گرجستان با شعار؛ نه به قانون روسی، ما اروپایی هستیم

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!