حاجی زاده: ما از تجربه سوریه در اغتشاشات اخیر استفاده کردیم/ علت اینکه ما این تعداد شهید دادیم این بود که آنها زدند و ما جواب ندادیم

0
95

سردار پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه تروریستی پاسداران در ویژه برنامه ملک سلیمان که به مناسبت سومین سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی پخش شد، اظهار داشت: «شروع مسائل سوریه اوایل با تظاهرات داخلی بود، ولی بلافاصله به درگیری مسلحانه کشیده شد که شباهتش با اغتشاشات اخیر در کشورمان همین است که دیدیم از ابتدا با حمله به پایگاه بسیج و پرتاب کوکتل مولوتوف شروع شد برای اینکه نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیج را خشمگین کنند تا آن‌ها درگیر شوند». حاجی زاده بدون اشاره به کشته شدن صدها ایرانی که به قلب و مغزشان شلیک شده ادامه داد: «علت اینکه ما این تعداد شهید دادیم به همین خاطر بود که آنها زدند و ما جواب ندادیم چون اگر جواب می‌دادند در این بین عده‌ای هم بیگناه کشته می‌شدند که تبدیل به یک فاجعه ملی می‌شد»

سردار پاسدار حاجی‌زاده با بیان اینکه سلیمانی بر روی اصول محکم بود و انقلابی بود اما روی سلایق می‌گفت مردم حق دارند و سلایقشان با هم فرق دارد، گفت: اگر کسی جوری حرکت می‌کرد که اصول خدشه‌دار می‌شد، حاج قاسم ورود می کرد. در دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی، جلسه‌ای گرفتیم و خود حاج قاسم آمد تذکر داد، تذکر برادرانه. من خودم در آن جلسه بودم، ایشان گفت آقای روحانی شما رئیس جمهوری و ما هم آمده‌ایم برادرانه کمک کنیم؛ ما در کنار شما هستیم اما این حرف هایی که شما می‌زنید درست نیست و ایشان هم بعد از آن قضیه رعایت کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تاکید کرد: جایی که کسی پایش را از اصول بیرون میگذاشت و وارد خطوط قرمز میشد ایشان محکم بود، اما در مسائل سلیقه‌ای اینگونه نبود.

شارلی ابدو کاریکاتورهای منتخب مسابقه «خامنه‌ای گم شو!» را منتشر کرد
سپاه تروریستی پاسداران قصد دارد سناریوی «کا‌.گ‌.ب» برای شوروی را در ایران پیاده کند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!