گزارش قرارگاه سایبری عمار؛ از هزارنفر بازداشتی فقط ۲ نفر نماز می‌خواندند

0
73

قرارگاه سایبری عمار وابسته به حفاظت اطلاعات سپاه تروریستی پاسداران در گزارشی آماری به وضعیت بازداشت شدگان در انقلاب مردم ایران پرداخته است.

در این گزارش آمده؛ «جمع بندی گزارشهای یکی از دستگاه‌های مرتبط با کنترل کشور در جریان اغتشاشات اخیر نشان می‌دهد که ۹۳ درصد بازداشتی‌ها در سراسر کشور هیچ سابقه قبلی اغتشاش و درگیری و فتنه ندارند. مطابق این گزارش از کل دستگیر شدگان، ۲ درصد کارمند دولت، ۱۲ درصد دانش آموز و ۹ درصد دانشجو نیز بوده اند. ۷۱ درصد بازداشت شدگان کمتر از ۳۳ سال، ۱۷ درصد کمتر از ۱۸ سال سن دارند. همچنین ۸۱ درصد این افراد مجرد هستند.

بر اساس اخبار بدست آمده از کل بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر، ۶۸ درصد شغل ثابت ندارند و طبق اطلاعات اولیه درآمد ماهیانه اکثر آنها از ۲ تا ۸ میلیون در ماه بوده است.

۶۵ درصد خانواده بازداشت شدگان چادری هستند و در کل ۱۱ درصد از بازداشت شدگان فاقد ایدئولوژی و یا فاقد تقید مذهبی هستند. اما در عین حال بررسی‌های یک مرکز نگهداری از بازداشتی‌ها نشان می‌دهد از ۱ هزار نفر بازداشت شده تنها ۲ نفر نماز می خواندند.

از لحاظ گرایشات سیاسی و گروهکی نیز طبق بررسی‌ها، ۱۰ درصد از بازداشت شدگان را اعضای گروهک منافقین، گروهک سلطنت طلبان، و از احزاب کرد، کوموله تشکیل داده اند.

اکثر بازداشت شدگان برای بازجویی ها آمادگی قبلی داشته اند که نشان می دهد آموزش هایی دیده اند. بعضا تلفن همراه نداشته یا اطلاعات در تلفن همراه آن ها حذف شده بود».

سم پاشی بر سر مردم با گاز متان توسط سپاه پاسداران
محمدرضا باهنر: اصول قانون اساسی آیه قرآن نیست می‌تواند تغییر کند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!