حجت الاسلام سید کاظم موسوی: اصلا به جهنم که قرص خورده و مُرده است!

0
124

در روزهای گذشته اخباری از اردبیل منتشر شده که در پی حمله سرکوبگران به مدرسه شاهد این شهر یک دختر نوجوان زخمی شد و پس از انتقال به بیمارستان فاطمی اردبیل به‌دلیل خونریزی داخلی فوت کرد، همچنین ۱۰ دانش‌آموز مجروح و ۷ دانش‌آموز هم دستگیر شدند.

پس از این اخبار علی دایی اسطوره فوتبال ایران با انتشار چند مطلب در فضای مجازی اعلام کرد که این خبر صحت دارد، اما سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس رژیم با رد ادعاهای این مربی فوتبال اعلام کرد که ماجرای مرگ این دانش آموز به طور کل دروغ است و فرد فوت شده ارتباطی با مسائل مدرسه شاهد ندارد.

سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با دیدبان ایران گفت: موضوع کشته شدن دختر دبیرستانی از کل دروغ است. ماجرا از این قرار است که پدر این دختر، دو سال پیش نامزد این دختر را به قتل می‌رساند و طبق قانون محکوم به اعدام شده که حدودا یک ماه پیش حکم قصاص اجرا میشود. ادعاهایی که آموزش و پرورش و برخی رسانه ها درباره این دختر مطرح می کنند اصلا درست نیست.

کاظم موسوی همچنین گفت: این دختر اصلا دانش‌آموز نبوده و بر سر اتفاقی که رخ داده، با خوردن قرص خودکشی کرده است. اصلا به جهنم که قرص خورده و مُرده است!

فروش تجهیزات استارلینک در ایران تایید شد
کی‌یف روابط دیپلماتیک با تهران را به دلیل ارسال تسلیحات به روسیه، لغو می‌کند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!