فروش تجهیزات استارلینک در ایران تایید شد

0
75

رسانه‌های داخل ایران از ورود و فروش قاچاقی تجهیزات استارلینک خبر می‌دهند. تجارت نیوز از قول یک فاچاقچی کالا قیمت تجهیزات را ۶۰ میلیون تومان نوشته است اما گزارش ها از شهرهای مرزی و بندر عسلویه حاکی از قیمت ۱۵ میلیون تومان می باشد.

دیاکو افخم، عضو سابق اتاق ایران و عراق به تجارت نیوز گفته است: «در شهرهای مرزی تجهیزات استارلینک با قیمت‌های نجومی به فروش می‌رسد و فروشندگان ادعا می‌کنند که تجهیزات را طی ۱۵ روز به دست مشتریان در سراسر کشور می‌رسانند. آنطور که می‌گویند هر یک دستگاه مودم می‌تواند به ۲۰۰ دستگاه تلفن همراه به طور همزمان اینترنت ارائه دهد. همچنین این مودم‌‌ها تا شعاع ۴۰۰ متری نیز قابل استفاده هستند.»

به گزارش تجارت نیوز برخی به صورت قاچاق تعداد محدودی از تجهیزات استارلینک را وارد ایران کرده‌اند. یکی از این افراد می‌گوید که برای وارد کردن تجهیزات استارلینک به کشور در ابتدا ۳۵۰ دلار (۱۱ میلیون تومان) به عنوان پیش‌پرداخت از مشتریان دریافت می‌کند و پس از ۱۵ روز تجهیزات را تحویل می‌دهد. این فرد می‌گوید مشتری استارلینک باید ۱۵۰۰ دلار (۴۹ میلیون تومان) برای دریافت کامل تجهیزات بپردازد. همچنین، طبق ادعای این فرد هزینه اشتراک اینترنت ماهواره‌ای در ایران تا دو ماه رایگان است.

بنابراین، طبق ادعای این افراد اگر کاربران ایرانی بخواهند تجهیزات اینترنت ماهواره‌ ای را تهیه کنند، حدود ۶۱ میلیون تومان باید هزینه کنند.

عملیات پارتیزان های ایرانی علیه مزدوران یگان ویژه اطراف زندان اوین
حجت الاسلام سید کاظم موسوی: اصلا به جهنم که قرص خورده و مُرده است!

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!