کودکان فقیر را با دادن چند کیسه آذوقه برای سرکوب فراخوانده‌اند

0
55

هشتصد تن از اعضا و هواداران «جمعیت امام علی» در بیانیه‌ای می‌گویند رژیم اسلامی حاکم بر ایران شماری از کودکان فقیر را با دادن «چند کیسه آذوقه»، برای «سرکوب» معترضان در خیابان‌های ایران به کار گرفته است.

در این بیانیه با اشاره به کودکانی که قبلا تحت پوشش حمایتی این جمعیت بودند، آمده است: «از برخی کودکان می‌شنویم که دوستان و همکلاسی‌هایشان را برای سرکوب هموطنان به خیابان فراخوانده‌اند که نه از حق خود، که از ناحق به دفاع برخیزند».

امضاکنندگان این بیانیه از این‌که رژیم اسلامی حاکم بر ایران «به جای مهر و دوستی، تخم کینه در دل کودکان می‌کارد»، به تندی انتقاد کرده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: حکومت جمهوری اسلامی به جای «آموزش صلح و دوستی، در خشونت‌بارترین صحنه‌هایی که دیدن آن برای کودکان مضر است، کلاهخود بر سرشان گذاشته‌اند و باتون به دستشان داده‌اند».

«جمعیت امام علی» این اقدام رژیم اسلامی حاکم بر ایران را به این صورت تعبیر کرده که با این کار «نیشتر بر زخم‌های کودکان زده‌اند تا عقده و زخم‌های سربسته از نداشتن‌ها، نبودن‌ها و ندیدن‌ها، این‌گونه سر باز کند».

جمعیت امام علی که یک موسسه خیریه غیر دولتی بود در اسفند ۹۹ با حکم دادگاه‌های رژیم اسلامی حاکم بر ایران منحل شد و بسیاری از اعضا و مدیران این مجموعه توسط اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر و بازداشت شده بودند.

جلسه بی سابقه در دانشگاه تهران و وحشت تمام طیف ‌های رژیم
اشتری: والدین مانع حضور فرزندانشان در اعتراضات شوند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!