شورای عالی امنیت ملی رژیم: استارلینک را تحمل نخواهیم کرد

0
76

پس از سکشت تلاش سازمان نایاک در گفتگو با کاخ سفید، نورنیوز وابسته به شورای عالی امنیت ملی رژیم در بیانیه ایی نوشت، استارلینک را تحمل نخواهیم کرد و این دخالت آمریکا بدون پاسخ نخواهد ماند.

در بیانیه آمده است؛ طی روزهای اخیر و با توجه به رخدادهای جاری در کشور، اقدامات پیدا و پنهانی از سوی کشورهای غربی به‌ویژه آمریکا و چند کشور اروپایی در راستای ایجاد و توسعه اغتشاش در کشور انجام شده است.

هدایت فعال اغتشاش‌گران از سوی رسانه‌های غربی، تلاش برای فعال‌سازی شبکه ارتباطی برای حوزه سرزمینی ایران به صورتی که خارج از مدیریت حاکمیت باشد، اقدامات خارج از قواعد دیپلماتیک توسط برخی کارکنان سیاسی سفارت‌خانه‌ها، حملات سایبری به سامانه‌های مختلف و برخی از اقدامات دیگر نشان‌دهنده عزم کشورهای معاند برای ضربه زدن به کیان جمهوری اسلامی ایران است.

اخبار رسیده به «نورنیوز» حاکیست که برخی تحرکات از سوی کشورهای غربی برای استفاده از ابزارهای تجاری به منظور تحت فشار قرار دادن ایران نیز در دستور کار است که البته هنوز در مرحله بررسی است.

در این میان تصمیم آمریکا برای صدور گواهی عمومی D-2 در زمینه رفع تحریم از پاره‌ای خدمات اینترنتی و فناوری‌محور برای ایران که به درخواست شرکت اسپیس ایکس برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به کاربران ایرانی انجام شد در نوع خود موضوعی است که از ابعاد مختلف جای توجه و بررسی دارد.

ورود آمریکا به این سطح از مداخله در امور داخلی ایران، موضوعی نیست که قابل اغماض باشد و به طور قطع با پاسخ لازم از سوی کشورمان همراه خواهد شد.

به نظر می‌رسد، غربی‌ها مجددا با دریافت مشاوره‌های جهت‌دار و غیر واقعی در مورد محیط داخلی ایران، دچار اشتباه محاسباتی شده و بر اساس آن در پی ایفای نقش فعال برای بر هم زدن امنیت، ثبات و آرامش کشور هستند.

فرمانده انتظامی استان گیلان: چند شب هست در یک قدمی سقوط هستیم
گاردین: اعتراض‌ها در ایران هشداری جدی به یک «رژیم مستبد و ورشکسته» است

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!