نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: مردم نباید به امام جمعه توهین و فحاشی کنند

0
30

علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: تاکید معظم له بر لزوم رفتار پدرانه داشتن امام جمعه با همه مردم، تکلیفی دوسویه ایجاد می کند که هم امام جمعه باید خود را پدر مردم بداند و هم برای مردم که امام جمعه را به عنوان پدر بپذیرند و البته هیچکس به پدر خود توهین و فحاشی نمی کند، لذا این حداقل وظیفه مردم در قبال امام جمعه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: امام جمعه به عنوان پدر معنوی جامعه نباید به جناح و گروه خاصی گرایش داشته باشد بلکه باید با همگان رفتاری پدرانه پیشه کند.

سیداحمد علم‌الهدی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه مشهد، با اشاره به حرفهای اخیر خامنه‌ای در دیدار با امامان جمعه، افزود: البته تاکید معظم له بر لزوم رفتار پدرانه داشتن امام جمعه با همه مردم، تکلیفی دوسویه ایجاد می کند که هم امام جمعه باید خود را پدر مردم بداند و هم برای مردم که امام جمعه را به عنوان پدر بپذیرند و البته هیچکس به پدر خود توهین و فحاشی نمی کند، لذا این حداقل وظیفه مردم در قبال امام جمعه است.

وی اظهار داشت: دیدار امامان جمعه با رهبر انقلاب در سالروز برپایی نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت که تهیه و تدوین منشور امامت جمعه در کشور با رهنمودهای حکیمانه رهبری از اهداف این دیدار بود.

امام جمعه موقت اصفهان: پوتین پس از نشست با رهبری معتقد بود با عیسی مسیح صحبت می‌کرده!
هواداران صدر در پارلمان عراق نورالمالکی و اسماعیل قاآنی را تهدید کردند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!