امام جمعه موقت اصفهان: پوتین پس از نشست با رهبری معتقد بود با عیسی مسیح صحبت می‌کرده!

0
41

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه اصفهان گفت: افرادی که هنوز خوابند باید بفهمند زندگی تنها رفاه در امور مادی نیست و با عذت و در زیر سایه بندگی خدا زندگی کردن مهم و ارزشمند است.

وی یاد آور شد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای رئیس جمهور روسیه بسیار شیرین بود، در این راستا پس از اتمام این نشست، او معتقد بود که هنگام صحبت با رهبر انقلاب احساس می‌کردم با عیسی مسیح صحبت می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی ادامه داد: افرادی که هنوز خوابند باید بفهمند زندگی تنها رفاه در امور مادی نیست و با عزت و در زیر سایه بندگی خدا زندگی کردن مهم و ارزشمند است. هرکس در راه خدا هستی خود را در طبق اخلاص گذاشت، خداوند آن را جبران می‌کند، همانگونه که حضرت سیدالشهدا در نزد خداوند عظمت یافت به نحوی که هر کسی از هر قشری، هنگام داشتن مشکل، امام حسین را شفیع قرار می‌دهد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: حاضر نیستیم برای گندم، جو و برنج آمریکایی دین خود را بدهیم و به جای بندگی خدا، بنده آنها شویم. آنها روی هر کشوری دست گذاشتند آن را اسیر می‌کنند. گریه و عزاداری در ایام محرم لازم است اما توجه داشته باشید امام حسین حاضر بودند به شهادت برسند اما اسیر دشمن نشود.

حمله با چاقو به یک آخوند در امامزاده محمد کرج
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: مردم نباید به امام جمعه توهین و فحاشی کنند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!