فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران: جوانان، شهدای جنگ را نمی‌شناسند، اما هنرپیشگان خارجی را می‌شناسند

0
119

سردار پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در یادواره شهدای زرهی استان اصفهان با درود بر شهدا گفت: بنا به گفته برخی از سرداران جنگ یک گنج بود و برای به دست آوردن این گنج‌های درونی باید تلاش کرد و جهاد تبیین را امروزه سرلوحه خود قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: باید پیوسته این گنج را بشکافیم و موضوعات را برای مردم تبیین کنیم در حالی که چنین چیزی رخ نداده است، در یک برنامه تلویزیونی نشان داده شد که به جوانان عکس‌های شهدای به نام را نشان می‌دهد و نمی‌شناسند اما هنرپیشه‌های خارجی را سریع می‌شناسند. نسل‌های بعدی و جدید باید توسط ما توجیه شوند اما مقداری سستی کردیم و دوران دفاع مقدس را به خوبی معرفی نکردیم. در حال حاضر جوانان نمی‌دانند که با پیروزی انقلاب جنگ و از اسفند سال ۵۷ درگیری‌ها آغاز شد و پیرامون ما بسیاری از قومیت‌ها را در مقابل ما تحریک کرده بودند و در آن زمان سپاه نوپا بود.

پاسدار پاکپور افزود: جوانان ما با هدفی به میدان آمدند که امام حسین برای زنده‌نگه‌داشتن اسلام شهید شد و معتقد بودند که حفظ نظام از هر واجبی واجب‌تر است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد: اولین وظیفه مسئولان در قبال شهدا این است که اعتماد مردم نسبت به نظام کم نشود و روز به روز بیشتر شود و مشکلات مردم را حل کنیم.

سردار سپاه محمد کاظمی، جانشین طائب و طراح ترور فخرآور و روح الله زم
امارات دیگر نیازی به نفت ندارد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!