کشته شدن زنجیره ای اعضای سپاه پاسداران در داخل ایران ادامه دارد

0
132

ساعاتی پس از آنکه خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که “علی کمانی”، عضو یگان هوا-فضای سپاه پاسداران در شهرستان خمین “در جریان تصادف رانندگی” جان خود را از دست داده، خبرگزاری فارس از به “شهادت” رسیدن “محمد عبدوس”، از کارکنان یگان هوا-فضای شهرستان سمنان خبر داد. گفته می‌شود این فرد ۳۳ ساله در ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) کشته شده است.

هفته گذشته سایت اینترنتی روزنامه اسرائیلی “یدیعوت آخرونوت” نوشت “کامران ملاپور”، دانشمند جوانی که در سایت هسته‌ای نطنز کار می‌کرده در شرایط مشکوکی فوت شده است. ملاپور اهل شهرستان ایذه در استان خوزستان و دارای مدرک دکترای هسته‌ای بوده و در تاسیسات نطنز در استان اصفهان کشته شده است.

به گزارش رسانه‌های اسرائیل، مرگ ملاپور در نطنز همزمان با مرگ ایوب انتظاری در یزد و مرگ علی اسماعیل‌زاده در کرج، همگی در روز نهم خرداد اتفاق افتاده است. استاندار یزد در پی مرگ انتظاری از “شهادت” او خبر داد. اما سپس دادگستری استان یزد این فرد را کارمند معمولی یک شرکت صنعتی معرفی کرد که “به جهت بیماری در بیمارستان فوت کرده است”.

سرهنگ “علی اسماعیل‌زاده” که گفته می‌شود از فرماندهان ۸۴۰ نیروی قدس سپاه پاسداران بوده نیز در همین روز ۹ خرداد از بالکن خانه‌اش در کرج به پایین پرت شد. به گفته رسانه‌ها، اسماعیل‌زاده از همکاران حسن صیاد خدایی بوده است.

سرهنگ پاسدار “حسن صیاد خدایی” در روز یکشنبه اول خرداد در برابر خانه‌اش واقع در شرق تهران، در حالی که در خودروی خود پشت فرمان نشسته بود، به ضرب ۵ گلوله به قتل رسید.

در پی آن رسانه‌های اسراییل او را جانشین فرمانده یگان ۸۴۰ نیروی قدس معرفی کردند. این یگانی است که نامش در پرونده منصور رسولی و ماموریتش برای ترور سه نفر در اروپا مطرح شده بود.

وزیرامورخارجه اسرائیل به اسرائیلی ها: فوری از ترکیه خارج شوید
سالانه ۱۸هزار ایرانی در در سوانح رانندگی کشته می‌شوند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!