آتش زدن مسجد جامع ایذه و پایگاه بسیج امام حسن جونقان توسط مردم

2
117

با تداوم دزدی های سران رژیم حاکم بر ایران و خالی شدن صندوق ذخیره ارزی، دولت رئیسی به نمایندگی از خامنه‌ای، فشار اقتصادی بیشتر بر مردم را اجرائی کرد که موجب خشم مردم و شعله ور شدن اعتراضات در شهرهای مختلف ایران شد.

به گزارش خبرگزاری کنگره ملی ایرانیان، مردم معترض پنج‌شنبه شب ۲۲ اردیبهشت ۲۷۰۱، در چندین شهر خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و همچنین شهر فشافویه در استان تهران تظاهرات کردند و علیه خامنه‌ای، رئیسی شعار سردادند و دست‌کم در سه شهر ایذه، اندیمشک و شهرکرد نیروهای سرکوبگر به سوی مردم شلیک کردند.

اعتراضات پنج‌شنبه از عصر این روز در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری، آغاز شد و مردم معترض با آمدن به خیابان‌ها به سردادن شعارهایی علیه جمهوری اسلامی و مقام‌های آن اقدام کردند. شعار «رضا شاه روحت شاد» و «توپ، تانک، فشفشه، آخوند باید گم بشه» نیز از جمله شعارهای معترضان در شهر کرد بود.

در ایذه، مردم معترض با شعار “رضا شاه، روحت شاد” مسجد جامع این شهر را آتش زدند ‌تصاویرش را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

شهر جونقان در استان چهارمحال و بختیاری پنج‌شنبه شب شاهد تظاهرات گسترده مردم معترض این شهر بود. مردم معترض با شعارهایی چون «مرگ بر خامنه‌ای» و ««رئیسی حیا کن، مملکت را رها کن» در جریان این اعتراضات معترضان بارها علیه علی خامنه‌ای شعار دادند.

براساس ویدیوها و تصاویر، در ساعات پایانی شب جمعی از معترضان با شکستن تابلو پایگاه بسیج امام حسن مجتبی شهر جونقان و این پایگاه در ادامه اعتراضات به آتش کشیده شد.

شهر دورود در استان لرستان نیز از جمله شهرهایی است که پنج‌شنبه شب صحنه اعتراضات مردمی بود. شعارهایی علیه رئیسی، خامنه‌ای، و شعار «رضا شاه، روحت شاد» از جمله شعارهای تظاهرات در درود بود. مردم معترض دورود همچنین برای ساعتی مقابل فرمانداری این شهر با شعارهایی اعتراضی تجمع کردند.

مردم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با حضور در خیابان‌های اصلی این شهر تظاهرات کردند و علیه مقام‌های رژیم اسلامی شعار دادند.

در استان تهران نیز با وجود جو شدید امنیتی در پایتخت و دیگر شهرهای این استان، جمعی از مردم شهر فشافویه به خیابان آمده و شعارهایی علیه مقام‌های رژیم سر دادند.

کرمانشاه
فرمانده سنتکام: رژیم حاکم بر ایران بی ثبات کننده ترین نیرو در منطقه است
مدیرمسئول روزنامه همشهری: مردم تظاهر به نداری می‌کنند

2 نظرات

  1. آتش زدن مسجدتوسط حکومت صورت می گیردنه مردم. طبق معمول همیشگی می خواهندبرخوردبامردم رابه بهانه آشوبگری موجه نشان دهند.

  2. این وحشی های عوضی مردم نیستند بله مشکل هست ولی راه حلش این نیست این فقط بد تر میکنه اوضاع رو ما میخواییم ایران ساخته بشه نه اینکه نابود بشه توهین به مقدسات هیچ توجیحی نداره ماهم اعتراض داریم اما اینها اغتشاش گرن و باید باهاشون برخورد بشه این وحشی ها میخوان ایرانو اباد کنن زرشک …. مردم توهین به مقدسات و اموال عمومی ر توهین به پرچم مقدس کشورمون رو تحمل نمیکنن اگه لازم بشه این تعداد کم معلوم الحال رو خودمون جوابشون رو میدیم

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!