شکایت برادر داماد رئیسی از مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار

0
155

پایگاه خبری «رجانیوز» خبر داد که میثم نیلی، برادر داماد ابراهیم رئیسی و سردبیر سابق این وبسایت، از مهدی طائب، برادر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران که افشای سفر خانواده قالیباف به ترکیه را به او نسبت داده بود، به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرده است. میثم برادر مقداد نیلی، داماد سید ابراهیم رئیسی، است.

سفر اخیر دختر، داماد و همسر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس رژیم به ترکیه توسط یک فعال رسانه ای افشا شد و جنجال و انتقادات بزرگی را به وجود آورد. افشاگر گفته بود هدف از سفر، خرید سیسمونی بوده اما پسر قالیباف (الیاس) ضمن تایید اصل سفر، خرید سیسمونی را تکذیب کرد.

پس از انتشار این خبر از سوی طائب وکیل میثم نیلی در واکنش به این خبر اعلام کرد: ظهر امروز شکایت موکل بنده از حجت‌الاسلام مهدی طائب در دادسرای ویژه روحانیت تهران تحویل ثبت شد. روز گذشته سخنانی از حجت‌الاسلام طائب منتشر شد که وی ادعا می‌کند که میثم نیلی «یک سر خط» ماجرای افشای سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه بوده است.

وی افزود: علیرغم توهین‌ها و افتراهای متعدد علیه موکل بنده در رسانه‌ها، از آن جهت که این مورد به طور جدی تکمیل کننده نقشه القای اختلاف میان سران قوا بوده و پس از گذشت دو روز هیچ اقدام اصلاحی از سوی حجت‌الاسلام طائب مشاهده نکردیم، در نهایت مجبور به ثبت شکایت شدیم.

بنا بر فایل صوتی که از سخنان طائب در جلسه‌ای خصوصی، در رسانه‌ها منتشر شده، وی درباره‌ی سفرهای شخص قالیباف به ترکیه توضیح‌ می‌دهد که این سفرها برای همکاری با قاسم سلیمانی و پشتیبانی از نیروی قدس سپاه پاسداران بوده است.

طائب از نقش میثم نیلی، فعال رسانه‌ای اصولگرا و از نزدیکان رئیس دولت سیزدهم در افشای سفر ترکیه می‌گوید و مدعی است که جبهه پایداری، عدالتخواهان، احمدی‌نژاد و جبهه‌ی اصلاحات نمی‌خواهند قالیباف رئیس مجلس رژیم بماند. طائب با بیان اینکه در افشای ماجرای سیسمونی نوه‌ی قالیباف «نمی‌دانیم‌ وزارت اطلاعات نقشی داشته یا نه» می‌گوید: با شناختی که از قالییاف دارم او آدمی نیست که زن و بچه‌اش را برای خرید سیسمونی به خارج بفرستد.

وی همچنین با اشاره به حمایت‌های خامنه‌ای از قالیباف مدعی شد که ولی مطلقه فقیه رژیم در پاسخ به نامه‌ی علیرضا زاکانی در مورد انتخاب رئیس مجلس یازدهم از محمدباقر قالیباف حمایت کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: صبر مردم را آزمایش نکنیم
معاون دفتر خامنه‌ای: مردم زیاد نان می‌خورند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!