فرمانده انتظامی تهران خواستار برخورد با سایت های فروش سلاح و فشنگ شد

0
53

حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران، با انتقاد از تبلیغ «فروش سلاح، فشنگ» و انتشار «مسائل غیراخلاقی» در فضای مجازی، خواستار رسیدگی نهادهای مسئول به این امر شد.

حسین رحیمی با بیان این که متاسفانه در مواردی شاهد این بودیم که تبلیغات نامناسبی در برخی از سایت‌ها که بعضی از آنها دارای مجوز هم هستند، منتشر می‌شود، گفت: «لازم است بر این موارد نظارت صورت بگیرد.»

فرمانده انتظامی تهران درباره برخورد با این سایت‌ها گفت: «باید توجه داشته باشید که خود مالک و مسئول سایت و نهادهای مربوطه باید نظارت کنند و با موارد خلاف و مجرمانه برخورد کنند.»

رحیمی آبان سال پیش درباره افزایش سلاح های گرم در تهران هشدار داده و گفته بود “متاسفانه حجم سلاح در پایتخت مقداری زیاد شده است.” او گفته بود در این باره گزارشی برای مسئولان فرستاده شده است.

روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران سال پیش در گزارشی نوشت که در سایت‌هایی، عکس‌های اسلحه‌ها با قیمت، مدل، سال ساخت و نوع کالیبر سلاح‌ها در دسترس است.

خبرگزاری ایسنا می‌گوید اخیرا مأموران پلیس تهران تعدادی سلاح سرد و چاقوهای غیرمتعارف را از فردی کشف کردند که محصولات خود را در برخی از سایت‌های دارای مجوز تبلیغ کرده بود.

علی مطهری: از ابتدا که وارد فعالیت هسته ای شدیم هدفمان ساخت بمب بود
استاد دانشگاه گلاسکو: هیچ مقاله ای در ۲۰ سال گذشته علیه استعمارگری روسیه منتشر نشده است

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!