به آتش کشیدن اِلمان خمینی و آیت الله بروجردی در میدان مرجعیت قم

0
77

دو اِلمان از سه اِلمان بزرگ خمینی، حائری و آیت الله بروجردی توسط مردم در دو شب متوالی در میدان مرجعیت قم به آتش کشیده شد.

شب یازدهم فروردین ۲۷۰۱، مردم قم اِلمان ⁧‫خمینی‬⁩ را در میدان مرجعیت به آتش کشیده شدند. صبح ۱۲ فروردین رسانه‌های رژیم اعلام کردند که مردم قم به شدت این حرکت را محکوم می‌کنند اما بار دیگر، شب ۱۲ فروردین، اِلمان بروجردی‬⁩ را هم در همان میدان به آتش کشیدند.

حساب توییتری ۱۵۰۰ تصویر با انتشار ویدیویی از به آتش کشیده شدن اِلمان آیت‌الله بروجردی، در شب ۱۲ فروردین در میدان مرجعیت قم، خبر داده است که “شب گذشته راه‌ها را بسته بودند تا با جرثقیل تندیس آتش گرفته‌ خمینی در وسط میدان مرجعیت قم را بازسازی کنند.”

⁠مقامات قم پیشتر به تندی به آتش زدن یادبود ‌ خمینی واکنش نشان داده بودند.⁠ ⁠امام جمعه قم آن را “رذیلانه و پست” خوانده و خواستار پیگیری امنیتی⁠ ⁠آن شده بود.

شهرداری قم هم اعلام کرد که “با توجه به بررسی‌های انجام‌شده به علت از بین رفتن بخش عمده‌ای از سازه امکان ترمیم و تعمیر وجود نداشته است.” این شهرداری اعلام کرده است که پس از ساخت سازه، یادبود جدید “مجدداً در محل قبلی به‌صورت کامل نصب می‌گردد.”

احمدی‌نژاد: اگر لجبازی نمی‌کردند، امروز با این افتضاح مواجه نمی‌شدند
روس‌ها حتی اجساد را هم مین‌گذاری می‌کنند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!