امیرعبداللهیان: سیدحسن نصرالله را در جریان مذاکرات وین قرار دادیم؛ اگر توافق حاصل شود، همه طرفها در منطقه منتفع خواهند شد

0
53

وزیر خارجه رژیم اسلامی حاکم بر ایران در سفر به بیروت در رابطه با دیدار با دبیرکل حزب الله گفته است: «[سید حسن] نصرالله را در جریان مذاکرات وین و مسئله رفع تحریمها قرار دادیم. اگر توافق در وین حاصل شود، همه طرفها در منطقه منتفع خواهند شد».

وزیر خارجه رژیم اسلامی حاکم بر ایران که به بیروت رفته است ضمن اعلام آمادگی رژیم برای تامین نیازهای گاز، برق و نیروگاه در لبنان، تاکید کرد که توافقات احتمالی در وین باید به صورتی باشد که منطقه از آن بهره‌مند شود.

به گزارش رسانه‌های وابسته به رژیم، حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه در دیدار با نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان، گفت: جمهوری اسلامی در مذاکرات وین «از خطوط قرمز ترسیم شده عبور نخواهد کرد.»

او با تاکید بر اینکه نسبت به نتایج مذاکرات «خوش‌بین و در عین حال جدی هستیم» گفت: «می‌خواهیم توافقات به صورتی باشد که منطقه از آن بهره‌مند شده و روابط خوب ما با کشورهای منطقه گسترش یابد.»

امیرعبداللهیان ساعتی پیش از آن نیز با همتای لبنانی خود، عبدالله بوحبیب، دیدار کرده و در نشست خبری مشترک گفت: «در صورت رسیدن به نقطه پایانی توافق، همه کشورهای منطقه از آن سود خواهند برد.»

تعلیق سرمایه‌گذاری شرکت دولتی چین در روسیه
گوری با ۲۰۰ جسد در ماریوپل؛ ناپدید شدن خبرنگاران و مقامات در اوکراین

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!