خامنه ای: رسانه های معاند چهره رژیم طاغوت را بزک و چهره انقلاب را مخدوش می کنند

0
68

خامنه ای روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن در در جمع گروهی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، مدعی شد که جمهوری اسلامی هدف یک «تهاجم ترکیبی جبهه دشمن» قرار دارد و گفت: «نمی‌توانیم همیشه در موضع دفاعی بمانیم».

وی گفت: «جبهه‌ی دشمن امروز دست زده به یک تهاجم ترکیبی، تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است؛ یعنی جنبه‌ی اقتصادی در آن هست، جنبه‌ی سیاسی در آن هست، جنبه‌ی امنیتی در آن هست، جنبه‌ی رسانه‌ای در آن هست، جنبه‌ی دیپلماسی در آن هست. از همه جهت یک حمله‌ی ترکیبی دسته‌جمعی را شروع کردند».

خامنه‌ای ادامه داد: «ما نیز باید در زمینه‌های مختلف از جمله رسانه‌ای، امنیتی و اقتصادی تهاجم ترکیبی کنیم» و افزود که در این زمینه «به‌خصوص مسئولان، موظف به تلاش هستند». رهبر رژیم اسلامی تاکید به خصوص خواهان مقابله با “تهاجم رسانه‌ای” شد و تلاش در این راستا را وظیفه اهل فکر و عمل دانست.

خامنه ای در افزود: «رسانه‌های معاند، با بزک کردن چهره زشت و فاسد رژیم طاغوت و پوشاندن خیانت‌های آنها، حتی به دنبال تزیین و آرایش تصویر سراپا جنایت ساواک هستند و در مقابل، با مخدوش کردن چهره انقلاب و امام بزررگوار حقایق و نقاط مثبت انقلاب را کاملاً کتمان می‌کنند، بنابراین در مقابل این تهاجم رسانه‌ای، جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است».

وی گفت: «قدرت‌های غربی معروف که به ادعای خودشان با دیکتاتوری‌های دنیا می‌خواهند مقابله کنند، خودشان دیکتاتورترین‌ها در زمینه‌ی سیاسی اقتصادی هستند و دیکتاتوری رسانه‌ای هم بر این دیکتاتوری‌ها افزوده‌اند. دیکتاتوری رسانه‌ای؛ یعنی مثلا شما در فضای مجازی اسم شهید سلیمانی را نمی‌توانید بیاورید، حذف میکنند. در فضای مجازی که کلیدش دست آنها است، تحمل اسم و عکس شهید سلیمانی را ندارند، امروز این جور است، قبلاً هم بود».

خامنه‌ای با ستایش از افسران و همافرانی که به ارتش شاه پشت کردند گفت: «این حرکت نشان داد محاسبات آمریکا و رژیم منحوس پهلوی غلط بود و از جایی ضربه خوردند که تصورش را هم نمی‌کردند.»

او عنوان کرد که محاسبات امروز آمریکایی‌ها نیز غلط از آب در آمده است: «آنها در حال ضربه خوردن از جایی هستند که قبلا تصورش را هم نمی‌کردند و آن هم از طرف روسای جمهور خودشان است، یعنی رئیس جمهور قبلی و فعلی آمریکا با اقدامات خود عملا دست به دست هم داده‌اند تا باقیمانده آبروی آمریکا را هم ببرند.»

کاهش سن سارقان به شش سال
۳۳ سناتور جمهوریخواه: توافق با ایران در کنگره به تصویب نرسد‌‏ مانع اجرای آن می شویم

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!