وحشت غضنفرآبادی از واکنش مردم به افزایش اختیارات ناجا در استفاده از سلاح

0
42

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس سابق دادگاه انقلاب تهران در گفتگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا در واکنش به کشته شدن یک مأمور ناجا در شیراز و درباره ضرورت اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح توسط مأموران پلیس اظهار کرد: واقعاً تا این حد نباید دست نیروی انتظامی بسته باشد تا جایی که سر و رگ مأمور را بزنند. در هیچ کجای دنیا نیز چنین چیزی وجود ندارد، هرچند متأسفانه با جوّ سنگین ایجادشده توسط رسانه‌های امپراطوری، کوچکترین برخوردهای نیروی انتظامی نیز تخریب می‌شود و این یک نمونه مظلومیت نیروی انتظامی حتی در برخورد با شَقی‌ترین افراد است.

رئیس کمیسیون قضائی مجلس رژیم نتوانست وحشتش را از واکنش مردم کنترل کند و گفت: در همین رابطه مردم ما باید هوشیار عمل کنند و توجه کافی داشته باشند، به‌طور مثال اگر در همین قضیه پلیس به پای فرد شرور شلیک می‌کرد، آیا مردم ما مقابل جو رسانه‌ای ایجادشده توسط رسانه‌های بیگانه، توجه کافی داشتند که آن را خنثی کنند و به آن اعتنا نکنند؟! به‌فرض مثال اگر قانونی وضع کنیم و به نیروی انتظامی اختیار دهیم که در مقابل حمله افراد شرور بتواند تیراندازی کند، آیا مردم ما مقابل جو سنگین رسانه‌ای ایجادشده توسط دشمن، هوشیار هستند؟ لذا نگرانی ما واقعاً در این بحث است.

این نماینده مجلس رژیم گفت: به‌ نظر من اگر در این رابطه نقص قانونی وجود دارد، باید فوراً به آن رسیدگی شود، چند روز دیگر مردم موضوع را فراموش کنند لذا اکنون وقت اصلاحات قانون مذکور است. با چنین وضعی نیروی انتظامی آیا می‌تواند با اوباش درگیر شود؟ البته این نخستین مورد نبوده، در برخی از موارد چشم مأمور پلیس را کور کردند یا دست و پای مأمور را شکستند که نباید این اتفاق روی دهد.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در اسفند ۹۷ زمانیکه رئیس دادگاه انقلاب تهران بود در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم گفته بود: «اگر طلاب خود را مسلح به علم و تقوا و هشیاری کنند، قطعا موفق خواهند بود. آنهایی که انقلاب اسلامی را عمیقا قبول دارند، می‌دانند که این انقلاب بستر ساز برای حرکتی عظیم است. این چشمه جوشان در حرکت خواهد بود تا به هدفش برسد. اگر ما انقلاب را یاری نکنیم، حشدالشعبی عراقی، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و حوثی‌های یمنی خواهند آمد و انقلاب را یاری خواهند کرد».

دیدارهای صمیمانه پوتین با روسای جمهور چین و آرژانتین
فرمانده ناجا: انتقام، حق مسلم مجموعه انتظامی کشور است

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!