فخرآور به غضنفرآبادی: با کمک تروریست های خارجی در قدرت ماندید، با کمک قهرمانان ایرانی به پایان میرسید

0

هفته گذشته، غضنفرآبادی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس رژیم در اظهار نظری در خصوص اعترضات اصفهان گفته بود: گاهی برخورد‌هایی می‌شود که اجتناب‌ناپذیر است. یعنی وقتی معترض می‌خواهد اقدامی انجام دهد که خسارتی متوجه کشور شود، رخ‌دادن این برخورد‌ها امکان‌پذیر است. برای مقابله با این چالش، حتی به جز نیرو‌های امنیتی، فرد یا افرادی که می‌بینند خطر و خسارتی در حال وقوع است یا رخ داده، می‌توانند وارد عمل شوند که این روند، هم مجوز شرعی دارد و هم قانونی…به طور مثال اگر در اعتراضات اصفهان این رویکرد در پیش گرفته نمی‌شد شاید شاهد تلفات هم می‌بودیم.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در اسفند ۹۷ زمانیکه رئیس دادگاه انقلاب تهران بود در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم گفته بود: «اگر طلاب خود را مسلح به علم و تقوا و هشیاری کنند، قطعا موفق خواهند بود. آنهایی که انقلاب اسلامی را عمیقا قبول دارند، می‌دانند که این انقلاب بستر ساز برای حرکتی عظیم است. این چشمه جوشان در حرکت خواهد بود تا به هدفش برسد. اگر ما انقلاب را یاری نکنیم، حشدالشعبی عراقی، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و حوثی‌های یمنی خواهند آمد و انقلاب را یاری خواهند کرد».

امیر فخرآور، رئیس سنای کنگره ملی ایرانیان، پیشتر در برنامه های مختلف تاکید کرده بود که برای سرکوب قیام عظیم آبان ۹۸، قاسم سلیمانی تروریست های خارجی؛ حشدالشعبی عراق، فاطمیون افغان، زینبیون پاکستان و حوثی های یمن را برای قتل عام جوانان ایرانی به کار گرفته بود. فخرآور در پیامی به غضنفرآبادی گفته بود: «با تروریست های خارجی درقدرت ماندید، با کمک قهرمانان ایرانی به پایان میرسید».

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version