جمیله علم‌الهدی: میتوانم مثل همسر اوباما باشم / از من خواستند مثل کتاب میشل اوباما را بنویسم، شوهرم هم تایید کرد

0
274

جمیله علم‌الهدی، دختر نماینده خامنه ای در خراسان رضوی و همسر ابراهیم رئیسی، در همایشی در روز پنج‌شنبه ۳۰ دی در قم گفت: چند روز پیش کتابی مربوط به همسر رئیس جمهور آمریکا را به من دادند که در ایران ۳۷ بار ترجمه شده و هر بار با تیراژ بالا منتشر شده است.

وی گفت: از من خواستند مشابه این کتاب را بنویسم. کتاب را خواندم خیلی قشنگ و جذاب و تاثیرگزار بود. حتی بخش‌هایی از آن را به رئیس جمهور نشان دادم و ایشان گفتند کتاب نوشتن شما در این زمینه کار درستی است.

همسر رئیسی افزود: بعید می دانم یک نفر این کتاب را نوشته باشد و تیم متخصص درگیر آن بوده اند. کتاب برای دختران جهان الگوسازی می کرد. الگوی او الگوی سیندرلا است. دختری معمولی از زندگی معمولی حرکت می کند و به بالاترین مقام دنیوی می رسد. از جهت الگوی زنانگی چیز جدیدی نداشت اما امروزی و اثرگذار نوشته شده بود.

وی ادامه داد: اما رویای دختر ایرانی چیست؟ آیا رویای دختر ایرانی چنین چیزی است که من بر اساس آن زندگینامه خود را بنویسم؟ وقتی به زندگی همسران مدافع حرم نگاه می کنیم، می بینم رویای دختر ایرانی این نیست و کسانی دیگر باید این کتاب را بنویسند.

جمیله علم‌الهدی همچمنین گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی شهادت طلبی است. شهید شدن، ممکن است ناشی از ضعف سیستم های امنیت باشد. اما بزرگترین دستآورد آرزوی شهید شدن است. کسانی که می توانند دست به قلم شوند رویای دختر ایرانی را بنویسند.

جمیله علم‌الهدی که دختر احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد است به نماز خواند جنجالی همسرش ابراهیم رییسی در کاخ کرملین نیز اشاره کرد و گفت: مفهوم معنویت با رفتار رئیس جمهور در کاخ کرملین منعکس شد.

مانور نظامی مشترک ایران، روسیه و‌ چین آغاز شد
ایالات متحده یک شبکه پولشویی همکار با حزب الله لبنان را تحریم کرد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!