وحشت خامنه ای از نظرسنجی های کنگره ملی ایرانیان در کلاب هاوس

1
65

خامنه ای در سخنرانی اش به مناسبت ۱۹ دی، بار دیگر به نفوذ دشمن از طریق فضای مجازی در جامعه ایران تاکید کرد و صریحا در خصوص نظرسنجی های کنگره ملی ایرانیان در کلاب هاوس، واکنش نشان داد.

ولی مطلقه فقیه گفت «حقیقت ملت ایران را برخی نظرسنجی‌ها نشان نمی‌دهند بلکه تشییع شهید سلیمانی این حقیقت را نشان می دهد».

در ماه‌های گذشته در ده‌ها نظرسنجی کلاب هاوسی که بسیاری از آنها طی مناظره‌های امیر فخرآور در رومهای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان با نمایندگان این دو طیف برگزار گردید، عنوان شده است. در تمامی نظرسنجی‌های انجام شده، ۹۷ درصد شرکت کنندگان به براندازی رژیم و لزوم انقلاب قانون اساسی رای دادند و اصلاح‌طلب و اصولگرا مجموعا رای حدود سه درصدی را کسب کردند.

همچنین در چندین نظرسنجی درباره اینکه قاسم سلیمانی سردار ملی بوده یا یک تروریست کتلت شده نیز آمار به دست آمده با آمار براندازی مطابقت داشته و بالای ۹۶ درصد شرکت کنندگان سلیمانی را یک تروریست دانستند که از قضا درصد کسانی که وی را سردار می‌دانند دقیقا با میزان رای سه درصدی دخترش در انتخابات شورای شهر تهران همخوانی داشته است.

در پی رسوایی رژیم در مجموع این نظرسنجی‌ها، در جنجالی‌ترین مناظره کلاب هاوس فارسی بین امیر فخرآور و فرید مدرسی که یکی از سرکردگان فعالان رسانه‌ای سازمان اطلاعات سپاه پاسداران می‌باشد وی به شدت با انجام نظرسنجی و دانستن نظر مردم مخالفت کرد و پس از آن نیز در چندین روم مختلف، عوامل پنهان و آشکار رژیم مانع از برگزاری نظرسنجی شدند.

اتحاد لبنانی ها برای پایان دادن به تسلط رژیم اسلامی حاکم بر ایران بر کشورشان
وزیر خارجه فرانسه: تا توافق با ایران راه درازی باقی مانده است

1 نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!