علم‌الهدی: در فضای مجازی دلار و ارز و گرانی را سیاه نمایی می کنند

1
39

احمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفته «یک عده آدم‌هایی که یا مزدور دشمن هستند یا ناآگاهانه در زمین دشمن بازی می‌کنند، در فضای مجازی شروع می‌کنند به سیاه نمایی کردن که دلار و ارز و دارایی، و گرانی و … چنان شد».

او افزوده «این‌ها که به نفع دشمن دارند آبروی نظام را می‌برند اگر بنا شد روزی دشمن مسلط شود آیا دنیای آبادی دارند؟ دلار ارزان و شکم سیر دارند؟».

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه به مقایسه معیشت یک کارگر در زمان رژیم گذشته و یک کارگر در زمان حال پرداخته است: «روزی دلار هفت تومان بود و مملکت را آمریکا گرفته بود، امریکا را بیرون کردید و دلار شد بیست و چند هزار تومان این معیار ارزیابی است؟ روزی که دلار هفت تومان بود و امریکا مسلط بود یک کارگر مزد یک روزش را با یک سوم آن می‌خواست ناهار بخورد بیشتر از یک نان و پنیر انگور نمی‌توانست بخورد این زندگی مردم بود اما امروز یک کارگر با یک سوم مزد یک روزش می‌تواند حداقل یک چلوکباب بخورد اگر اهل شکم و معیشت هستید و اینطوری می‌خواهید یک نظام را ارزیابی کنید اما اقتدار جهانی‌اش را ملاک یک نظام نگیرید…اگر اهل شکم هستید بروید شکم آن روز مردم را با امروز تحلیل کنید نه فقط دلار را».

آخوند نزدیک به بیت خامنه ای: مردم به من آب دهان انداختند و توهین های شدید می کنند
نخستین واکنش روسیه به فایل لو رفته ظریف

1 نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!