فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران: در درگیری با آمریکاییان ۹ شهید تقدیم نظام اسلامی کردیم

1
48

علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفته است که”به ازای ۹ شهید ۹ سیلی به آمریکایی‌ها زدیم و آنها به خوبی سیادت جمهوری اسلامی در عرصه دریایی متوجه شده‌اند.” وی اشاره‌ای به زمان این درگیری‌ها و یا نحوه کشته‌شدن اعضای سپاه پاسداران در “نبرد مستقیم با آمریکا” نکرده است. به گفته وی “البته برخی درگیری‌هایی که با آمریکایی‌ها داشتیم بنا بر ملاحظاتی تاکنون رسانه‌ای نشده.”

سردار پاسدار تنگسیری با شرکت در هفتمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی که در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، گفت: ما در نیروی دریایی سپاه برای دفاع از حریم کشورعزیزمان در خلیج فارس تا کنون ۹ شهید در نبردهای مستقیم با آمریکایی ها تقدیم نظام اسلامی کرده ایم. البته در درگیری هایی که با آمریکایی‌ها داشتیم ، برخی از آن‌ها بنا بر ملاحظاتی تاکنون رسانه‌ای نشده است. ما به ازای ۹ شهید تقدیمی در نبرد مستقیم با امریکایی ها ، توانستیم با لطف خدای متعال ، ۹ سیلی به یاد ماندنی به آنها بزنیم و آنها امروز به خوبی سیادت جمهوری اسلامی در عرصه دریایی متوجه شده اند.

تنگسیری در ادامه گفته است: نیروی دریایی سپاه در دفاع مقدس از موشک‌های قدیمی چینی «اچ وای تو» استفاده می‌کرد و با استفاده از این موشک‌ها که عراقی‌ها هم از آن داشتند، اولین سیلی ایران به نفتکش «سانگاری» آمریکا زده شد.

جمع آوری اسلحه و مهمات از نقاط مختلف ایران
دو هزار کودک کار فقط در متروی تهران

1 نظر

  1. شما هم چه فعالان عقب افتاده ای هستید که اگر ج.ا خبری منتشر کرد بیایید کمی پرو بال به آن بدهید و بعنوان خبر دست اول تیتر کنید. شما هم بازی خورده رژیم هستید.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!