کاظم صدیقی: اگر مردم کشورها و شهرها خدا را در نظر می‌گرفتند، مبتلا به مشکلات معیشتی نمی‌شدند

0
74

کاظم صدیقی خطیب جمعه امروز تهران در خطبه‌های نماز جمعه تلاش و کار متراکم و خستگی ناپذیر را از امتیاز‌های «رئیسی» دانسته و گفته که «اگر امداد خدا نباشد، کسی نمی‌تواند تا این حد شبانه ‌روز بدود».

او افزوده که «رئیسی در این شرایط به موقع حقوق کارکنان را بدون استقراض از بانکها پرداخت می‌کند که نتیجه خودباوری، توکل و امداد الهی است».

صدیقی در سخنانش تاکید کرده که «قبل از ایشان [رئیسی] گفتند واکسن را به ما نمی‌دهند، ولی چه شد که تا ایشان آمدند سیل واکسن به ایران آمد؟ علتش این بود که به ظرفیت داخلی تکیه شد و چون تولید واکسن داخلی را جدی گرفتند کاهش مرگ و میر کرونا را نیز دیدیم».

او درباره گرانی‌های اخیر هم گفته «در موضوع عدم ثبات قیمت‌ها اگر دست‌هایی در کار است که مشکل گرانی حل نشود که قطعا در کار است، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و مردم ببینند منشأ کار کجاست و به هر قیمتی شده مسئله را حل کنند».

بنا بر گزارش ایسنا، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌ی اول نماز جمعه این هفته گفته که «اگر اهل کشورها، استان‌ها و شهرها بال تقوا و ایمان را می‌داشتند و خودمحافظتی در برابر نفس اماره ایجاد می‌کردند، در وظایف شرعی و مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی خدا را در نظر می‌گرفتند، مبتلا به مشکلات معیشتی و کم آبی نمی‌شدند».

به دستور بشار اسد، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از سوریه اخراج شد
سیستم جدید جنگ الکترونیکی اسرائیل رونمایی شد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!