خامنه ای به سران رژیم: با پایداری و مقاومت، فشارها را تحمل کنید و متوقف نشوید

0
192

خامنه‌ای امروز در حضور جمعی از مسئولان رژیم و شرکت‌کنندگان در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در خصوص افغانستان گفت: «در قضیه افغانستان، یکی از راه‌های جلوگیری از حوادث، حضور مسئولان محترم کنونی این کشور در مراکز و مساجد و یا تشویق برادران اهل سنت به حضور در اجتماعات مشترک است».

خامنه‌ای در واکنش به توافق ابراهیم که با خلاقیت پرزیدنت ترامپ‌ شکل گرفت گفت: «بعضی دولت‌های منطقه برای عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی گناه و خطایی بزرگ مرتکب شدند که این دولت‌ها باید از این حرکت و راه ضد وحدت اسلامی برگردند و خطای بزرگ خود را جبران کنند».

خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانش به رفتارهای صورت گرفته در فضای مجازی اشاره کرد: «گاهی در فضای مجازی با خلاف‌گویی، تهمت و قول بغیر علم، بر خلاف عدالت رفتار می‌شود که هم افرادی که با این فضا سر و کار دارند و هم کسانی که مسئولیت آن را در اختیار دارند باید مراقبت کنند. باید یاد بگیریم عادلانه رفتار کنیم و حتی در موقعیتی که حرف کسی را قبول نداریم، مخالفت خود را با تهمت، دروغ و اهانت آلوده نکنیم».

خامنه ای در خصوص اسلام گفت: «عرصه فعالیت و دخالت اسلام، همه گستره و شئون زندگی بشر از اعماق قلب و مسائل عبادی تا مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و بین‌المللی است و کسی که این معنا را انکار کند، قطعاً به بیّنات و آیات متعدد قرآن کریم توجه نکرده است».

خامنه ای با تاکید بر اینکه «امروز بیش از هر چیز به پایداری نیاز داریم»، به سران رژیم گفت: «با پایداری و مقاومت، و تحمل فشارها و مشکلات، راه را ادامه دهید و متوقف نشوید».

۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور نیاز به کمک فوری دارند
عضو هیات رئیسه مجلس رژیم: دارایی‌های کره‌جنوبی در ایران بلوکه شود

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!