۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور نیاز به کمک فوری دارند

0
89

حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس رژیم ضمن اعلام این که «حدود ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور نیاز به کمک فوری و آنی دارند.» گفت: «میزان نارضایتی مردم از شرایط اقتصادی کشور را نمی‌توان پنهان کرد.

برنامه تلویزیونی غیرمحرمانه با موضوع «یارانه های پنهان» با حضور « حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس رژیم» و «محمدقسیم عثمانی رئیس عالی نظارت سازمان حساب رسی کشور» از شبکه دو سیمای رژیم پخش شد.

حاجی بابایی در این برنامه تاکید کرد: سرمایه و درآمد کشور خوب و مناسبت است لیکن متاسفانه این درآمد تبدیل به تولید نمی شود. اصلاح ساختار بودجه باید صورت بگیرد تا درآمدها واقعی و حقیقی شود و با شفاف سازی در این زمینه مردم آن را لمس کنند. وی بیان کرد: جراحی اقتصادی باید صورت بگیرد لیکن جراحی نباید به مردم آسیب وارد کند.

عثمانی رئیس عالی نظارت سازمان حساب رسی کشور خاطرنشان کرد: ساختار اقتصادی کشور معیوب و مریض است و به انقلاب اقتصادی نیازمند هستیم. میزان نارضایتی مردم از شرایط اقتصادی کشور را نمی توان پنهان کرد.

وی با بیان اینکه درآمد مردم با درآمد سایرکشورهای دیگر هزینه های زندگی نیز همخوانی ندارد، افزود: تا ساختار معیوب اقتصادی اصلاح نشود، اتفاق مثبت اقتصادی در کشور نخواهد افتاد. با شیوه کنونی روز به روز فاصله طبقاتی بیشتر می شود که بخشی از آن ناشی از مصرف بیشتر است.

فقط ایران و کره شمالی در لیست سیاه FATF حضور دارند / ترکیه هم به لیست خاکستری اضافه شد
خامنه ای به سران رژیم: با پایداری و مقاومت، فشارها را تحمل کنید و متوقف نشوید

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!