توهین بیژن نوباوه به مردم: اگر با طرح صیانت مخالفید؛ نادانید یا فاسد

1
47

بیژن نوباوه وطن، نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در مجلس رژیم، در رابطه با «طرح حمایت از کاربران فضای مجازی» گفت: کسانی که نسبت به این طرح هجمه‌هایی را وارد می‌کنند به ضرس قاطع یا اصلاً طرح را نخوانده اند و اطلاعی از آن ندارند و یا کسانی هستند که در پازل دشمن بازی می‌کنند و به دنبال این نیستند که قانونی برای اینترنت شکل بگیرد زیرا می‌خواهند ضد قانون عمل کنند و افراد آزادی هستند که فساد و فحشا ایجاد می کنند به همین دلیل، با این طرح مخالفت می کنند».

وی ادامه داد: «افراد نگران این طرح بدانند که اینترنت ربطی به این قانون ندارد. این حمایت از حقوق کاربران است اصلاً بحث زیرساختی ندارد و در راستای این است که اگر اهانت و هتک حرمتی صورت گرفت و حیثیت کسی ریخته شد، حق کسی ضایع نشود درست است که پلیس فتا در این موارد پیگیری هایی را انجام می دهد اما در بسیاری مواقع هم به بی قانونی برمی‌خورد. اگر دولت الکترونیک شکل نگیرد اصلا دولت نمی تواند کاری از پیش ببرد».

حسن نصرالله: از ایران برق هم بگیریم
هشدار الیوت آبرامز به دولت بایدن در مورد رژیم اسلامی حاکم بر ایران

1 نظر

  1. آقای نوباوه اگر طرح صیانت واقعا به خاطر حمایت از مردمه چرا میخواید در خفا جلساتتون رو اجرا کنید مشخصه کاسه ای زیر نیم کاسه است.
    دوم این که با این طرح عملا شبکه های اجتماعی از دسترس خارج میشن قطعا اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به هیچ وجه نمایندگانی رو ارسال نخواهند کرد. و در نتیجه بهانه خوبی به دست شما میدن که بگید مقصر اونها بودن که مسدود کردیم. البته برای خودتون مسدود نیست چون سطح بندی کردید.
    سوم این که پس نقش پلیس فتا این وسط چیه!!!! اگر میخواهید از ما کاربران حمایت کنید که دروغه محضه پس چرا این همه در قسمت های مختلف هزینه میکنید. الان برای همین صیانت میخواهید ۳ هزار میلیارد تومان اختصاص دهید!!! البته مهم نیست چون بعدا که طرح ایجاد بشه از جیب ملت بدبخت به عنوان مالیات میگیرید و جبران میشه. در واقع این طرح خیلی برای شما و دار و دسته شما سود و منفعت داره. اون از طرح واردات خودرو های خارجیتون که توسط شورای نگهبان لغو شد و مشخص شد مافیای خودرو همون شورای نگهبانه. اینم از بقیه طرح هاتون که به نام حمایت از مرم فقط قصد دارید جیب خودتون و سایر ثروتمندان رو پر کنید.
    جالب اینجاست که حکومت اومده و هر کسی که به نوعی از اینترنت دستش رو شده و آبروش رفته رو عضو شورای بررسی معرفی کردن از جمله عنابستانی که به مامور سیلی زد و فیلمش پخش شد. یا همین نوباوه که با یک زن گرفتنش و بقیه افراد که هر کدوم به صورتی فیلمشون پخش شد. بله فضای مجازی مانع از ظلم و فساد های شماست و میخواید با اجرای طرح صیانت و در خفا به پولشویی و فساد و ظلم و فحشا ادامه بدین.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!