فشار مافیای خامنه ای-رئیسی بر آملی لاریجانی ادامه دارد

0
94

سخنگوی قوه قضائیه رژیم حکم دیگر متهمان پرونده طبری را اعلام کرد که بر این اساس، بیژن قاسم ‌زاده سنگرودی بازپرس شعبه ۲ دادسرای فرهنگ ورسانه که دستور فیلترینگ تلگرام را صادر کرد، به ۱۰سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

فشار بر آملی لاریجانی پس از افشای جاسوسی دختر وی برای بریتانیا، از بازداشت اکبر طبری آغاز و با رد صلاحیت برادرش از انتصابات ریاست جمهوری و برکناری اش از شورای نگهبان وارد مرحله جدیدی شد. طبری را با ۳۸ سال سابقه در رژیم اسلامی حاکم بر ایران، پر نفوذترین چهره قوه قضائیه در حدود بیست سال اخیر می نامند. اما وی اواخر سال ۹۷ و با شروع دوران ریاست ابراهیم رئیسی بر قوه قضائیه برکنار و در تیرماه سال ۹۸ درحالیکه در منزل آملی لاریجانی مخفی شده بود، بازداشت شد. اکبر طبری در این خصوص گفته است: «ناهار میهمان منزل حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی بودم، در منزل ایشان توسط گروه ۵۰نفره -که موجب درگیری با نیروهای حفاظتی حضرت آیت‌الله آملی‌لاریجانی قرار گرفت- بازداشت شدم».

به گفته اکبر طبری که معاونت اجرایی قوه قضائیه را در زمان لاریجانی داشت، شاکی اصلی وی اطلاعات سپاه پاسداران تحت کنترل حسین طائب می باشد. علیرضا زاکانی، شهردار تهران، به همراه حسین فدایی، رئیس دفتر بازرسی خامنه ای، در افشای پرونده طبری و فشار بر آملی لاریجانی نقش موثری داشتند.

وزارت خارجه رژیم: منظور امیرعبداللهیان از بازگرداندن ۱۰میلیارد دلار پول، یک مثال بود و پیامی برای آمریکایی‌ها نبود
‏وقوع ⁧‫انفجار‬⁩ و تیراندازی در ⁧‫دماوند‬⁩

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!