بادامچیان: یک دلار بدهکاری نداریم/ ۲۰۰ میلیارد دلار ثروت ایران را بلوکه کرده‌اند

0
69

«اسدالله بادامچیان»، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی روز سه‌شنبه در کنگره جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران گفت: مجمع بعدی باید در تبیین و اجرای رویکردهای گام دوم انقلاب برگزار شود. دولت قبل مشکلات فراوانی در حوزه اقتصادی، مسکن، روابط خارجی و … ایجاد کرد و به تفکر غربی آنها نقد داشته و داریم. اما دولت کنونی به دنبال حل مشکلات است.

وی اظهار داشت: حل مشکلات به راحتی نیست و باید حوصله کرد و وقتی با سیاست‌های غلط بانک مرکزی و دولت گذشته دلار ۳ هزار تومانی، ۳۰ هزار تومان شد، لذا نمی‌توان انتظار داشت تا قیمت‌ها به سرعت کاهش یابد.

بادامچیان گفت: ما در حال پیشبرد سیاست‌های خود در جهان هستیم و در شرایط کنونی ایران نفت خود را با قدرت می فروشد و آمریکایی‌ها هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند. در حالی که در دوره مصدق، دولت نمی‌توانست حتی یک بشکه نفت بفروشد. ولی ما علیرغم تهدیدات آمریکا نفت خود را در ونزوئلا می‌فروشیم.

دبیرکل حزب موتلفه ادامه داد: در جریان انتقال نفت به ویتنام، آمریکا قصد مصادره نفتکش جمهوری اسلامی ایران را داشت ولی سپاه با اقتدار در برابر ناو جنگی آمریکا قرار گرفت و ناو آمریکایی نتوانست هیچ مداخله‌ای انجام دهد. چنین موفقیت‌هایی به برکت انقلاب، رهبری حکیمانه، خون شهدا و غیرت ملت ایران است که در برابر استکبار ایستاده‌ایم.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت های کشور و پیشرفت نظام اسلامی گفت: پیش از انقلاب ۲۰۰ هزار دانشجو در کشور و ۱۰۰ هزار نفر خارج از کشور تحصیل می‌کردند ولی در حال حاضر ۴۰ میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی داریم. همچنین آمریکا ۳۰ تریلیون بدهکار خارجی دارد ولی ایران اسلامی یک دلار بدهکاری ندارد. در حالی که ۲۰۰ میلیارد دلار ثروت ایران را بلوکه کرده اند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ضمن تاکید بر اینکه باید تمدن نوین اسلامی را در گام دوم بسازیم، تصریح کرد: باید جامعه نمونه را ایجاد کنیم که پر از رفاه، اقتدار، ارزش های اسلامی، شادی، محبت، قدرت و … باشد و نباید در دولت اسلامی اختلاس و فساد باشد.

نیشخند رئیسی به اعتراضات معلمان؛ حمله ۴۵۰۰ آخوند به مدارس
منتجب نیا: دغدغه مردم «نان» است نه رفتن به ساحل/ اقدامات دولت و مجلس فقط به درد افراد ساده‌لوح جامعه می‌خورد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!