راه اندازی شبکه اجتماعی توسط مایک لیندل، سرمایه دار نزدیک به تیم پرزیدنت ترامپ

0

مایک لیندل که به دلیل انتشار ویدئویی در مورد شواهد تقلب انتخاباتی ۲۰۲۰ از توییتر اخراج شد؛ قصد دارد شبکه اجتماعی جدیدی به نام “فرانک” راه اندازی کند.

رئیس شرکت My pillow یک وب سایت برای فرانک ایجاد کرده است، یک پلت فرم که خود را به عنوان رقیبی جدی برای غول های فناوری معرفی می کند. واژه “فرانک” به معنای صریح و آشکار می باشد ، مایک لیندل می گوید این پلت فرم مکانی خواهد بود که رسانه های چپ گرای امروزی ، یا بازیگران دولت سایه قادر بر فیلتر کردن آن نباشند. لیندل این هفته گفت که این پلتفرم ظرف ۱۰ تا ۱۴ روز آماده خواهد شد و مانند ترکیبی از توییتر و یوتیوب خواهد بود – که هر دو در تقلب انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ به نفع بایدن اقدام کرده اند.

لیندل ۵۹ ساله در مصاحبه روز دوشنبه خود با اریک متاکساس، مفسر محافظه کار گفت: در پلتفرم فرانک چیزی به نام فیلتر وجود ندارد. این شگفت انگیز است. ما چهار سال روی آن کار کرده ایم. این امن ترین پلت فرمی است که تاکنون راه اندازی شده است. من سرورهای جداگانه خودم را دارم، میلیون ها دلار برای این پروژه صرف کرده ام، برای چنین زمانی.

حدود یک ماه پیش لیندل از راه اندازی سایتی به نام Business Insider Vocl با هدف جذب “تأثیرگذاران عمده” در کنار کاربران روزمره خبر داد. لیندل همچنین پیشنهاد کرد که وی با داشتن سیستم عامل های بزرگ به کاربران انگیزه دهد تا از یوتیوب خارج شوند. یوتیوب مستند دو ساعته لیندل در مورد شواهد تقلب انتخاباتی را در ماه فوریه حذف کرد.

لیندل گفت: به محض اینکه شما از این شبکه اجتماعی جدید استفاده کنید، از یوتیوب خارج خواهید شد. در این صورت شما در واقع آزادی بیان را تضمین میکنید و نگران افرادی که سعی می کنند ما را در شبکه های مجازی کنترل کنند، نیستید.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version