پلیس فدرال آمریکا از تحت تعقیب بودن هانتر بایدن خبر داد

0
59

به گزارش شبکه خبری سی‌بی‌اس نیوز، پلیس فدرال آمریکا – اف‌بی‌آی – شواهد کافی گردآوری کرده تا بتواند هانتر بایدن، پسر رییس جمهور را به ارتکاب جرایم مالیاتی و اظهارات خلاف واقع به منظور خرید اسلحه متهم کند.

تحقیقات پلیس فدرال در مورد پسر جو بایدن از سال ۲۰۱۸ جریان داشته است و تصمیم در مورد آغاز روند پیگرد کیفری علیه او برعهده دادستان فدرال در ایالت دلاوار است.

بر اساس گزارش روزنامه واشنگتن پست، ماموران فدرال در سال ۲۰۱۸ تحقیقات در مورد تخلفات او را آغاز کردند و این تحقیقات در ابتدا بر امور مالی مربوط به تجارت و خدمات مشاوره او در خارج از کشور متمرکز بود.

با گذشت زمان، تخلفات مالیاتی و اینکه آیا هانتر بایدن درآمد خود را به درستی گزارش کرده است به محور تحقیقات پلیس فدرال تبدیل شد. موضوع دیگر مورد بررسی، اظهارات خلاف واقع و تسلیم مدارک نادرست به منظور خرید اسلحه در سال ۲۰۱۸ بوده است.

هانتر بایدن در کتابی که سال گذشته منتشر شد، اعتراف کرد که در آن زمان همچنان مصرف کننده مفرط کوکائین بود در حالی که به نوشته واشنگتن پست، در فرم فدرال برای خرید اسلحه به این سئوال که آیا «مصرف‌کننده مواد غیرقانونی یا معتاد به ماریجوانا یا هر ماده ضد افسردگی، محرک، مخدر یا مواد غیرمجاز دیگر» است پاسخ منفی داده بود.

هانتر بایدن مدت‌هاست که زیر ذره‌بین نهادهای محافظه‌کار قرار داشته که او را متهم می‌کنند که نحوه معاملات تجاری‌اش در خارج «الگوی کامل فساد» بوده است. حزب جمهوریخواه متعهد شده که در صورت کسب اکثریت کرسی‌های مجلس نمایندگان کنگره در انتخابات میاندوره‌ای ماه آینده، از هانتر بایدن در مجلس نمایندگان تحقیق خواهند کرد.

آمریکا وزیر کشور و وزیر ارتباطات رژیم حاکم بر ایران را تحریم کرد
روزنامه سپاه پاسداران وکلای خانواده مهسا امینی را تهدید کرد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!