سناتور جمهوریخواه سیاست بایدن در قبال رژیم حاکم بر ایران را فاجعه‌ بار خواند

0
35

سناتور جیم ریش عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا، سیاست بایدن در قبال رژیم حاکم بر ایران و توافقنامه اتمی با این رژیم را فاجعه بار خواند.
سناتور ریش در توییتر نوشت: رژیم حاکم بر ایران برای تضمین برجام، از دولت بایدن خواسته تا به تحقیقات آژانس بین المللی انرژی اتمی پایان دهد، از شرکت های غربی فعال در ایران محافظت کند و به رژیم حاکم بر ایران اجازه دهد، در صورت خروج دولت آینده ایالات متحده از توافق، کار ساخت تسلیحات هسته ای را تسریع بخشد.

این سناتور جمهوریخواه افزود: این خواسته های رژیم حاکم بر ایران، باج خواهی است و به عنوان یک شکست بزرگ، پس از خروج فاجعه بار از افغانستان، برای سیاست خارجی بایدن در تاریخ ثبت خواهد شد.
این معامله، امنیت شرکای ما و آمریکایی ها در منطقه را تهدید خواهد کرد. رژیم خامنه ای همچنان به طراحی ترور مقامات سابق ایالات متحده، کمک به روسیه با پهپادهای مسلح برای حمله به اوکراین، و حمله به سربازان و دیپلمات های ما ادامه می دهد. لغو تحریم های تهران، تنها اقدامات تروریستی رژیم حاکم بر ایران را افزایش خواهد داد.

چکیده گزارش ۳۰۰صفحه‌ای مجلس رژیم از فساد در فولاد مبارکه؛ ۹۱ هزار میلیارد تومان تخلفات مالی
جزییات تازه از پرونده مرگ قاضی منصوری/ رییس پزشکی قانونی: انتظار اینکه ما بگوییم خودکشی کرده حرف غیرکارشناسی و بی ربطی است

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!