لاپید: نباید به رژیم حاکم بر ایران اجازه داد تا ابد زمان بخرد

0
51

یائیر لاپید، نخست‌وزیر اسرائیل، روز پنجشنبه در گفت‌وگویی تلفنی با اولاف شولتز، صدراعظم آلمان، خواستار پایان یافتن تلاش‌ها برای احیای برجام شد.

رویترز با انتشار این خبر به نقل از یک مقام اسرائیلی افزود لاپید همچنین با تد دویچ، رئیس بخش خاورمیانه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان، و تام ناید، سفیر آمریکا در اسرائیل، گفت‌وگو کرده است.

یائیر لاپید با انتشار توییتی درباره گفت‌وگوی تلفنی‌اش با اولاف شولتز گفت در این تماس «تهدید ایران» را به بحث گذاشته‌اند. به گفته لاپید، نمی‌توان به ایران اجازه داد به صورت بی‌پایان در وین زمان بخرد.

به گزارش رویترز، ایال خولاتا، رئیس شورای امنیت ملی اسرائیل، هفته آینده برای گفت‌وگوهای بیشتر به ایالات متحده سفر می‌کند.

به گفته مقام اسرائیلی، زمان کنارگذاشتن مذاکرات با رژیم اسلامی حاکم بر ایران فرارسیده و هر اقدام دیگری «پیام ضعف» خواهد فرستاد. او افزود اکنون وقت نشستن و سخن گفتن درباره اقدامات بعدی به منظور «جلوگیری از دستیابی رژیم حاکم بر ایران به سلاح هسته‌ای» است.

اسرائیل بارها علیه تلاش‌های برای احیای برجام موضع‌گیری کرده و بر حق خود برای اقدام نظامی علیه دستیابی رژیم حاکم بر ایران به سلاح هسته‌ای و نیز شبه‌نظامیان تحت حمایت رژیم اسلامی حاکم بر ایران تصریح کرده است.

جریان صدر پیشنهاد مصطفی الکاظمی برای شرکت در گفتگوهای سیاسی را نپذیرفت
حسین راغفر، اقتصاددان؛ ایران با ابرتورم روبروست/ بنزین گران خواهد شد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!