جورج سوروس، اوباما، کلینتون و سران اروپایی علیه ایلان ماسک

1
61

پس از اینکه ایلان ماسک درخواست کرد که بداند چه کسی این سازمان‌ها را تامین می‌کند، دیلی میل فاش کرد: کارمندان جورج سوروس، کلینتون و اوباما و دولت‌های اروپایی در پشت کمپین ضد ماسک قرار دارند تا شرکت‌های بزرگ را مجبور به تحریم توییتر کنند.

گروهی متشکل از ۲۶ سازمان فعال و سازمان غیردولتی با امضای نامه‌ای به شرکت‌هایی که در توییتر در حال تبلیغ هستند، هشدار دادند که اگر ایلان ماسک تغییراتی ایجاد کرد، در همکاری خود با توئیتر تجدیدنظر کنند.

نویسندگان نامه گفتند که ماسک “اکوسیستم اطلاعاتی ما را مسموم‌تر خواهد کرد و تهدیدی مستقیم برای امنیت عمومی به‌ویژه در میان افرادی که در حال حاضر آسیب‌پذیرتر و به حاشیه رانده شده‌‌اند، خواهد بود.”
‏آنها نوشتند: “توئیتر با پیوستن برند شما به منبع اطلاعات نادرست تبدیل می‌شود.”

برخی از برجسته‌ترین چهره‌های لیبرال برای تشویق تبلیغ‌کنندگان به تحریم توییتر در صورتی که ایلان ماسک سیاست وعده داده شده خود مبنی بر «آزادی بیان» را اعمال کند، به یکدیگر پیوسته‌اند.

ماسک به این نامه واکنش نشان داد و پرسید که چه کسی آنها را تامین مالی کرده است: پاسخ مجموعه‌ای از “گروه‌های پول تاریک” مانند بنیاد جامعه باز جورج سوروس، سازمان‌های غیردولتی که توسط کارمندان سابق دولت کلینتون و اوباما تأسیس شده‌اند.

اهداکنندگان ثروتمند به دموکرات‌ها و بنیادهای خانوادگی آنها؛ اتحادیه‌های کارگری؛ و دولت‌های اروپایی.
‏نویسندگان نامه هشدار دادند که تبلیغات در توییتر باعث می‌شود شرکت آنها با پلتفرمی که نفرت، افراط‌گرایی، اطلاعات نادرست بهداشتی و نظری‌ پردازان توطئه را تقویت می کند، همراه باشد.

«دلارهای تبلیغاتی شما می‌تواند پروژه مغرورانه ماسک را تأمین مالی کند. ما از شما می‌خواهیم که از ماسک بخواهید که این استانداردهای اساسی اعتماد و ایمنی جامعه را رعایت کند و اگر چنین نیست، هزینه‌های تبلیغاتی خود را از توییتر خارج کنید».

با کد ملی به مردم نان میدهیم تا کمتر مصرف کنند
سفیر روسیه در تهران: حجاب و مشروب مانع سفر روس ها به ایران است

1 نظر

  1. این جاست که “آدم ها” شناخته می شوند. نفرسوم این ” آدم ها”ی نامبرده (صاحب مرده!)دردودوره ریاست جمهوری سوگندخورده بودکه حامی قانون اساسی آمریکاباشد! و این “آدم ها” خودشان رالیبرال هم می نامند! درحالی که بامغز شوئی آمریکاوکل جهان رابه گندکشیده اند. تاموقعی که تویترسانسورچی بودودیکتاتورهادرآن یکه تاز بودنداین “آدم ها”چه کیفی می کردند!

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!