اخطار شدید مشاور امنیت ملی کاخ سفید به رژیم اسلامی حاکم بر ایران

0
100

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید در هشداری شدید به رژیم اسلامی حاکم بر ایران گفت هر گونه حمله علیه شهروندان این کشور از سوی رژیم تهران، با عواقبی سنگین روبرو می‌شود.

رژیم اسلامی حاکم بر ایران فهرستی از ۵۱ آمریکایی را منتشر کرد و اعلام کرد این عده را به دلیل ایفای نقش در کشتن قاسم سلیمانی تحریم کرده است.

جیک سالیوان در بیانیه‌ای که در واکنش به این تصمیم منتشر شده، آورده است این تحریم‌ها در حالی وضع شده که نیروهای نیابتی رژیم حاکم بر ایران به عملیات تروریستی خود در آمریکا و نقاط دیگر جهان ادامه می‌دهند.

مشاور امنیت ملی آمریکا تاکید کرده که با وجود اختلاف درباره سیاست واشنگتن در قبال رژیم حاکم بر ایران، این کشور در حمایت از شهروندان خود در برابر تهدید و تحریم دیگران یکپارچه و متحد است. وی افزوده که برای پیشگیری یا پاسخ به هر حمله از سوی رژیم حاکم بر ایران با متحدان و شرکای خود همکاری خواهد کرد.

آنگونه که وزارت خارجه رژیم حاکم بر ایران اعلام کرده، این افراد را به دلیل ایفای نقش در “جنایت تروریستی ایالات متحده آمریکا علیه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ترویج تروریسم و نقض حقوق بنیادین بشر، تحت تحریم قرار می‌دهد.

رژیم اسلامی حاکم بر ایران پیشتر در دی و آبان ۹۹ پرزیدنت ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و نه نفر از مقام‌های ارشد دولت او را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

در میان اسامی تازه اعلام شده نام افرادی چون مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی دولت وقت، کنت فرانکلین مک‌کنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش (سنتکام) دیده می‌شوند.

نفتالی بنت: رژیم اسلامی حاکم بر ایران مانند اختاپوس است، توافق با تهران برای اسرائیل تعهدآور نیست
شریعتمداری: شعار ” نه شرقی نه غربی” مال قدیم بود

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!